Gå til innhold

Hvilken vogm ville DU kjøpt til din baby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

teutonia spirit s3 med duobag, eller quinny 3xl comfort med dreamibag.

har nå brio kombivogn. Kjempe fornøyd men den, men angrer på jeg ikke kjøpte en tøff 3 hjuling :)

Kommer nok til å snart kjøpe meg en sportsvogn snart (3hjuling) for å spare brio vognen til neste mann :) gutten min er 6 mnd.

Annonse

hei. blir nok en emmaljunga kombi på oss, en mørk en. synes den e sååå fin. tenkte litt på brio kombi også, den hadde søstra mi og er kjempefornøyd. skal nok bruke vogne mye ute til tur/soving, så trenger en god, stor og "værfast" vogn. bor på et mindre sted der jeg kommer til å trille masse, og har plenti av plass til en stor vogn. lurer på å kjøpe en brukt teutonia om en liten stund og ha som sportsvogn med sånn softfbag, lettere å ta med seg på tur, og på ferie, så synes jeg de er kjempefine og prkatiske (den med 2 doble hjul framme og vendbar bag)

men det kryr jo av vogner på markeded, og er så utrolig mange flotte. men mitt valg har falt på disse vognene. emmaljunga har kjempegod trillekomfort også:) jeg er ikke typen til å ha en liten nett vogn, må være litt robuste.

Jeg har en Jane Slalom-vogn og ville nok kjøpt den igjen! Det har 3 hjul, svingbart forhjul og ser ganske kul ut uten å bli altfor kul syns jeg. Men må si at vi har hatt noen problemer med den - noe av det er forbedret på den nyeste utgaven og jeg har fått god oppfølging. Det eneste jeg skulle hatt anderledes med vognen er at man ikke kan snu kjøreretning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...