Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Gikk mye i går, og plutselig fikk jeg litt stikkesmerter i livmoren, eller der nede. Kjente at det ble vått i trusen, og var sikker på at jeg blødde! Ble jo redd da. Skyndte meg til et toalett, og da fant jeg en klump med utflod! Litt gul-grønn i fargen. Og jeg hadde ikke ondt mer. Beklager detaljene, men jeg lurer litt på hva dette kan ha vært. Kan jo være tilfeldig at den kom etter smertene, men likevel. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meggy Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Kan der være sopp..? Den kan ha sånn farge. Kanskje stikkingene i livmoren (den vokser jo..) har ført til litt fart på utfloden (sånn som med mensen, man blør jo ofte rett etter kramper). Tror ikke du skal være bekymret! Sopp er vanlig i svangerskap har jeg lest et sted, husker ikke hvorfor.. Kan fikses lett med stikkpille (spør på apotek). Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har hatt det samme. Det er vanlig med mer utflod når man er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå