tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Forfatteren Marian Keyes har helt sinnsykt brae bøker.... Særlig en som heter "Vannmelonen"! Jeg er nå på den tredje boka av henne, og klarer knapt legge den fra meg! Er vanligvis ikke noen stor bokorm, men når jeg nå sitter hjemme hele dagen og har ganske store begrensinger hva jeg kan gjøre, er dette genialt tidsfordriv. Har også perlet masse smykker, til julegaver/bursdagsgaver framover... men da må jeg ha litt tålmodighet, pirkarbeid - blir litt rastløs av det:) ha en fin dag
Gjest Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Takk for gode tips.. Perling ja, det hadde jeg store planer om tidligere i sommer, tror jeg skal kjøpe i morgen..:0) Kjempesmarte julegaver..
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Da MÅ du lese Rachels Holiday (husker ikke hva den heter på norsk) hvis du ikke har lest den.. Handler om søsteren til hun i Vannmelonen, og er tragikomisk og utrolig bra:) Strikker litt jeg,da, holder på med en liten genser og bukse til "lillemann":)
Gjest Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 De desperates kafe` er også bra.Jeg er nesten ferdig med Tre må man være(tror den heter det,gidder ikke loftstrappa for å se etter... Lyseblå bok i allafullafall)
#butterfly# Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 kan jeg spørre hva dere gjør når dere perler gaver?? jeg er ikke så kreativt begavet...
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 29. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2006 Holder på med de desperates cafe nå, faktisk har bare 40 sider igjen... utrolig spennende!! når jeg perler har jeg mellomstore blanke perler som basis, så har jeg forskjellige farger på større perler innimellom.... (lager jeg ett turkist smykke, så strikker jeg ei turkis lue med ganske tykt garn som følger med i julegaven f.eks) perler på nylontråd,men man kan bruke alt mulig ) i begynnelsen synes jeg det var vanskelig, og smykkene ble ikke så fine, men øvelse gjør mester..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå