Gå til innhold

Oslotreff på dagtid, noen som vil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tenkte vi kunne dra i gang et treff på dagtid. Det er ikke alltid like lett å komme seg unnå på ettermiddagen. Så om det er fler som har endel ledig tid på dagen og syntes det hadde vært hyggelig å "lufte" seg litt så kan vi avtale tid og sted.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er hjemme på dagtid... når har du termin?? 27 april her:)

Skrevet

Hej vipsPips och Thea!

Jag kommer också gärna. Har termin i december och flyttade hit i augusti från göteborg. Jag kan träffas varsomhelst dagtid.

Linnéa (81)

Skrevet

Hei!

Jeg møter gjerne! Nettopp oppsagt pga nedbemanning, (altså ikke graviditet..) og har derfor ledig tid på dagtid...

Flott tiltak:)

Skrevet

såg du att vi ska ses imorgon kl elva? vi är nog bara två eller tre så det skulle ju vara kul om du kunde komma!

:)

Skrevet

På Hambros cafe kl 11:00 onsdag 20 sept.

Thea

Linnea

Petetamine

Linneagudmundson

Vipspips

Stemmer det

Skrevet

linnea är nog jag, linnea gudmundson, så ifall är vi fyra nu, men det låter som en mysig början. vi kan ju lägga in en påminnelse på terminsklubben också? oj jag måste dra! ska simma. (bada:)

Skrevet

Hei!

Er det for sent å si fra nå om at man vil komme? Jeg har veldig lyst til å møte noen i samme situasjon, men kan i såfall ikke komme før i halv tolv, tolv-tida.

Skrevet

Hej!

Det vore jättekul om du kom!

Stressa inte...

Det gäller såklart alla som ser det här, det är bara att dyka upp

om man inte hinner säga till.

Skrevet

Hei!

Må desverre avlyse i dag, men bli gjerne med hvis det blir noe neste gang?

Et helt annet spm, lov å spørre om alder på de som skal møte i dag? Er selv 36 år.

:)

Skrevet

Har dere planer om å gjenta det da?

Jeg skulle jo liksom komme forrige gang da, men jeg hadde ikke adressen, bare navnet på kaféen, og av en eller annen dum grunn lette jeg på et helt annet sted i byen... Flaut!:/ Men jeg blir veldig gjerne med hvis dere har planer om å møtes igjen!

• 6 måneder senere...
Skrevet

hei :)

bare var inne og sjekket litt og leste litt innlegg. måtte bare skrive siden du har termin 1 dag etter meg :)

klem erika

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...