Gå til innhold

Har jeg bare vært ekstremt heldig?

Anbefalte innlegg

Ser det er mange som ikke er så fornøyde med barnehagene sine. Selv har jeg hatt barn i barnehage nå i snart 6 år, og aldri vært misfornøyd. Personalet har alltid hatt tid til hvert enkelt barn, både inne- og utesituasjonen er fortreffelig. Barna har alltid likt seg i barnehagen, innkjøringen gikk på en dag med dem begge to.

Jeg er også påpasselig med å rose barnehagen og personalet. Det trenger de også :)

Fortsetter under...

For å være helt ærlig, tror jeg mange stiller for store krav til barnehagene, eller de har opplevd EN negativ ting, og hauser seg opp pga det. Blant mine venner er det i hvertfall mange som har en tendens til å klage på alle som ikke deler deres meninger om ting og tang. Noen ganger blir jeg ganske enkelt kvalm... Jeg sier ikke at dette er tilfellet for alle her inne, men jeg tipper noen...

Jeg jobber selv i skolen, og blir av og til ganske forfjamset over ytringer til enkelte foreldre. De som tror at deres barn er de eneste i verden...

Jeg har også stort sett värt fornøyd, og har det värt noe å sette fingeren på, har jeg tatt det opp, og så har det bedret seg. Med tre barn, har jeg hatt erfaring med 4 ulike barnehager, alle veldig forskjellige, og der var det 1 jeg ikke likte.

Det var en privat familiebarnehage, og kunne värt helt super, med kaniner, høner, rett ved en bondegår osv, men hun som drev den og moren hennes, som også jobbet der, var rett og slett ikke spesielt greie, så datteren min trivdes ikke.Men de andre har värt helt supre, med bare flinke, greie medarbeidere.

Jeg tror egentlig ikke at du bare har vært ekstremt heldig. Det er mange bra barnehager i Norge. Flere bra enn dårlige vil jeg påstå.

Men saken er vel den, at det er ytterst få som skriver inn her for å skryte av sin bhg. Det som kommer opp her, er jo ting som folk reagerer på og stiller spørsmål ved. Derfor blir dette egentlig en debatt som fokuserer i hovedvekt negativt på barnehager. Desverre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...