Gå til innhold

Andre som har konstant hard mage(kynnere)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 33+1 uker på vei, og går stort sett konstant rundt m hard mage. Gjør ikke noe spesielt vondt, men den er hard omtrent hele tiden. Hver gang jeg gjør noe, må jeg sette meg ned igjen, for den strammer seg. Får altså ikke gjort så mye uten at magen strammer seg.. Andre som har det sånn, og vet om det er normalt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg.

Har det omentrent på samme måten som du beskriver.

Synes magen er konstsant hard, men det gjør ikke vondt.

Så jeg har bare fortsatt på vanlig vis.. Husarbeid + + Gutten min blir fire år i dag og skal ha fam- tragedie her med alt av svigertroll...

Er selv 33+ 5 i dag. Hadde det også på samme viset da jeg gikk med guttensom er fire i dag... har nevnt det for legen min, og han sier ikke noe på det. Så jeg går ut i fra at det ikke har noe å si....

Lykke til!

Skrevet

Jeg er 32 uker i dag. Har hatt det sånn i mange, mange uker jeg. Jeg har hatt veldig kraftige og vonde kynnere, som også gikk over til rier ved ett tilfelle tidligere i sommer. Måtte da tilbringe noen dager på sykehus. Tar det nå derfor veldig med ro (ønsker ikke noe prematurt barn). Kynnerne er fortsatt vonde og kommer ved den minste anstrengelse. Vanligvis skal slike kynnere ikke være noe "farlig", men kun øvelser for livmora i forkant av fødsel.

Livmorhalsen min har blitt kortere, og det er veldig modent der nede, jeg har derfor fått beskjed om å ta det helt med ro, og ikke framprovosere frem kynnere unødig.

Snakk med jordmor om kynnerne dine du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...