høstb@rn (, Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Vi strever med å finne et jentenavn!! Har tenkt å bruke forbokstavene til bestemødrene I og M. Hadde et dobbeltnavn i tamkene.... Har vært innom en drøss.... som Ine Marie, Mina + , Maren+, eller Marina.... Uff, nei jeg blir sprø av dette her. Det er liksom ingen navn som faller ned i hodet mitt!! HJELP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Hva med Iben Marie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høstb@rn (, Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. august 2006 Hmmmmm.....Iben høres litt guttete ut i mine ører....... Gutte navnet er klart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Ina Margrete Ingrid Marielle Inger Marie Inga Maren Iselin Mari Ingvild Merete Mona Irene Mette Iselin Mariann Isabell var de som datt ned i hodet mitt... noen du likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 her er noen forslag som jeg syns er fine da =) Ida Melissa Ina Michelle Ine Malén Mia Isabel Mie Iselin Marte Ingelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Marte Skrevet 29. august 2006 #6 Del Skrevet 29. august 2006 Marte Isabel.-... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 29. august 2006 #7 Del Skrevet 29. august 2006 Ida Marie Marte isabel Ina Marie Mia Isabel Maiken Isabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #8 Del Skrevet 29. august 2006 Isa Matilde Ina Matilde Ine Matilda Matilde Iselin Marte Iselin Mie Iselin Hmm, noen du likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høstb@rn (, Skrevet 30. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 30. august 2006 Her var det mange flott forslag ja!!! Kjekt å høre hva andre synes. Jeg likte mange!!!!! Kom gjerne med fler:-) Takk så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #10 Del Skrevet 30. august 2006 Ingrid Matea Marte Irmelin Iris Maria Mina Irmelin Milla Irmelin Mille Isabell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og guttene Skrevet 30. august 2006 #11 Del Skrevet 30. august 2006 Meline Isabell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå