Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, i morgen er det uttak og på fredag (kanskje) blir det innsetting.

Det er spennende. 1.forsøk for meg. Vet ikke helt hva jeg går til, men tror og håper at alt går bra. Sitter med 15 dagers sykemelding som jeg skal levere arb.giver.

Er det noen som kan fortelle meg hva som egentlig skal skje de neste dagene? Har spurt legen, men får til svar at alt går så bra.

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6114816-uttak-i-morgen-onsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:).

Hvis du har sprayet og satt sprøyter vil omtrent dette skje:

Dere møte til en Ultralyd der de ser på slimhinnen din. Hvis den har den ønskede tykkelsen settes ting igang dvs;

Samme dag som ultralyden satte jeg den siste sprøytepennen min og sprayet kl.08 og 20

Dagen ettertok jeg siste dose med spray og satte en eggeløsningssprøyte på kvelden. Etter 36 timer møter man på klinikken.

Kvelden før egguthenting skal du faste etterkl 24.00 men kan drikke.

Jeg hadde fått med meg noen medisiner og beroligende som jeg tok en time før uthenting. Ved uthentingen får du også morfin om du ønsker det (veldig greit å si ja til egguthentingen kan gjøre vondt men man overlever:). Mannen din leverer sædprøve. Mannen din er tilstede under uthentingen, veldig trygt syntes jeg.

dagen før tilbakesetting av egg møte du på klinikken og får en sprøyte med progesteron.

tilbakesettingen skjer to dager etter uthenting, også da får du en sprøyte med progesteron. ved tilbakesetting er det viktig at du møter med full blære , unngå å tisse en time før tilbakesetting og drikk o.5 liter væske.

Men dette får der god info om den dagen dere møter til ultralyd:)

Lykke til:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...