Gå til innhold

BIM treff Jessheim??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg går sykemeldt 100 % og har termin 27 nov.06. Flere som kjeder seg litt på dagtid og kunne tenke seg å møtes på en kafe??

Skrevet

hei hei, jeg har termin 2 des, 100 % sykmeldt her oxo... jeg er m på det jeg! alltid hyggelig å bli kjent m nye mennesker... hvor og når passer for deg?

Skrevet

Blir gjerne med jeg også. :) Har termin 21. oktober. Går 50% sykemeldt, har fri tirsdag og onsdag...

Skrevet

hei, hva m et treff på tirsdag 5? ciao bella kl 12? Klemz

Skrevet

Jeg er med på den:-) Da sees vi på Ciao Bella kl 12:-) Koslig å bli kjent med nye.

Skrevet

Da får ikke jeg vært med. Har en jobb-avtale den dagen...

Skrevet

nr2ivente, når kan du da?

Skrevet

Dumt at det er på dagtid for oss som jobber.

Skrevet

Kan vi ikke si at vi møtes onsdag kl 12 på Ciao Bella??

Skrevet

Hei,

jeg har termin i november og kunne godt tenke meg å gå på et treff på Jessheim. Det er bare det at jeg er i 100% jobb og dermed kan jeg bare treffes på ettermiddagen. Er det mulig å legge neste møte på etermiddag/kveld

Skrevet

Det er bare å sette opp et møte på kvelden det..... det er ikke noen bestemte som gjør det.. Jeg har ikke vært m på bim treff enda, så jeg satte bare opp et på dagen..;)

Skrevet

Hei!

Jeg vil også gjerne være med på Ciao Bella på onsdag. Har heller ikke vært på BIM-treff før, men har termin i begynnelsen av november. :-)

Skrevet

er det for sent å melde seg på? hvis ikke alle har dratt ennå da. Hadde vært gøy å bli kjent med noen som skal ha ca samtidig:)

Skrevet

hei, bare hygg om du kommer, vi møtes ikke før 12;) håper du tar turen, jo flere jo bedre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...