Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er litt sjenert ,veldig lyst å dra på bim treff. bor i drammen er fra svelvik. er 29 år snart 30.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komkomkomkom;)

Vi vil veldig gjerne at du skal være med!!!

Skrevet

takk lagt inn to innlegg jeg la jo inn anonym og m nick nå anonym skulle ikke bli anonymt da...hva gjør dere på treffene og sånt sitter lenge el spiser el bare lurer )

Skrevet

Vi sitter og spiser og skravler, ikke så mye annet fornuftig;) hehe...

De fleste av oss er jo noen matvrak så det går mye tid til maten;) hihi, og desserten ikke minst.

Skrevet

he he.men hvor blir det i m da og klokkeslett. er det greit jeg dukker opp hvis jeg tør el må jeg melde meg på

Skrevet

Trenger ikke melde deg på:)

Vi møtes kl 18 på Jonas B på torget i morgen.

Håper du kommeR:)

Skrevet

hehe, ikke sant:p

Skal reservere et bord jeg da kanskje, det har jeg helt glemt å gjøre... Ammetåke for alle penga:p haha

Skrevet

er det du som reserverer bordet der.du som har satt igang dette treffet

Skrevet

jeg er 18 uker på vei, jeg bare spør fordi jeg føler at nesten alle som skal på det treffet er veldig gravide hehe

Skrevet

oki he he har du heller ikke hvert på sånt før.jeg er sjenert jeg da.bor du her i drammen,kan jeg spøørre hvor gammel du er oxo.vil jo bli kjent m nye mennesker da

Skrevet

Hehe, jeg som har dratt igang dette ja, eller egentlig så er det Pinnsvin med bolle som drar igjan også henger jeg meg på;) hehe

Jeg har reservert bord under BIM i morgen, servitøren vår har siste dag på jobb i morgen og MÅ kjøres litt før han slutter;) hehe

Jeg er veldig gravid, men det er veldig god blanding, MayBeMe er prøver, det samme er Litjpia, Piadi er 31 uker nå, Pinnsvinet er 30 tror jeg, Mayken omtrent det samme... Mars damen skal ha i mars så hun er ikke så langt på vei... Også husker jeg ikke helt hvem fler som er påmeldt:)

Skrevet

jeg er 30 og bor i krokstadelva gift og to barn

du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...