Amabolla Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Var en stund her var så mange som gikk over termin, men nå ser det ut som det er bare meg:(. Hadde termin lørdag 26.august og er sååå lei. Er supertrøtt,hodepine og ett helt svømmebasseng i beina. Synes også det er drittkjedelig å bare gå hjemme og vente på at ting skal gjøre vondt... Hva gjør dere på? Kanskje jeg skal gå å leie meg mange filmer og innta sofaen resten av dagen.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 *rekker opp begge henda*! 10 dager over i dag. Litt lei? JAAAAA!!!!! Menssmerter, kynnere osv....uten resultat.Har vært hjemme så lenge nå. Helt siden jeg avsluttet studiet i begynnelsen av juni faktisk! Blæh! Orker så og si ingenting lenger. BIMmer, ser TV, lager bittelittegranne mat (har ikke matlyst), leser om fødsler/tegn, vasker kanskje en maskin i ny og ne, leser ukeblad, svarer på telefoner og tekstmeldinger som tikker inn ustanselig (!), og bekymrer meg for alt...
energica Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 13 dager over........... hulk og grin, dette er pyton. I dag er jeg drit sur og lei.. Vil gjerne at det skal skje naturlig, come on sier jeg, umulig baby vi har, hører ikke :-)
Amabolla Skrevet 29. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2006 Godt å høre at det er flere:) Tekstmeldinger og telefoner t.o.m mail fra ekser har jeg fått med spm om jeg føder. Og så er ungen blitt litt roligere i magen de siste dagene også så jeg bekymrer meg heile tiden. Stakkaren prøver sikkert å opparbeide seg litt energi til fødselen, men jeg driver og dytter og drikker brus for å sjekke om det er bevegelse(og dt er det jo). Men du er noen dager foran meg så foreløpig har du mest lov til å være lei;)
monicah Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 - 4 dager, hadde termin fredag 25/8. Kjeder meg snart til døde, går å kjenner etter tegn hele tiden. Har 3 andre barn å ta meg av, så jeg er jo ikke direkte arbeidsledig, men kjeder meg når de er i barnehage og skole.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Hei Er ikke bare deg som går over termin nei. Jeg er ti dager over i dag jeg også. En orker jo ikke å planlegge noenting lenger. Prøver å sove så mye som mulig jeg da. Da er jeg opplagt i tilfelle fødselen starter. Noe som ser ut som om det har vært bortkastet til nå. he he. Og så går jo tiden litt fortere da.
Bilba og gutta :) Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 8 dager over her....er så dritt lei at jeg får ikke sagt det. Greier liksom ikke glede meg til fødselen på samme måte lenger...føler på meg at jeg kommer til å bli satt i gang, men jeg vil jo helst at det skal starte av se selv. Har hatt mye kynnere, og ble strippa i går... hadde 1 cm åpning, men var ikke helt moden enda. Huff så sent tiden går...orker ingenting heller - blir bare i dårlig humør av dette....
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 Jeg er også veldig skuffet av at kroppen ikke kommer i gang selv, og jeg regner med å måtte svelge det sure eplet ved å bli satt i gang. Har i hvert fall innstilt meg på det nå. 4 dager igjen av naturens gang, og når det ikke har skjedd noe de siste 4 fødeklare ukene, så er det lov og føle skuffelse og frustrasjon. Sitter her med klut mellom bena for å sjekke om jeg lekker fostervann da. Skal til overtidskontroll i morgen, og tar med meg baggen i bilen sånn for sikkerhets skyld. Ikke noe gøy når man har gledet seg sånn til noe man så for seg som en overraskelse, også må man planlegge fødselen i stedet.
Nina & gogutten Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 Jeg er 5 dager over termin og ganske lei og kan du si.. Matlysten er sånn passe, sløv og trøtt er kun i perioder, og idag er en sånn dag.. Har prøvd det meste ang råd og sånnt... Men det hjelper ej.. Ikveld skal jeg sortere klær og se hva som skal kastes.. Ellers så tilbringer jeg og mye tid på sofaen, prøver komme meg ut så mye som mulig før da går dagen så mye fortere.. Var på ikea til kl 22.30 i går kveld. Ja, idag er en sånn passe grå dag... Hehe c",)
Hopsi Skrevet 29. august 2006 #11 Skrevet 29. august 2006 Takk og pris, jeg er ikke alene!! Hadde termin ons 23/8, dvs 6 dager over. Fatter ikke at det er mulig. Gikk 5 dager over med første mann og hadde virkelig ikke trodd at det skulle ta så land tid denne gangen. Psykisk terror spør du meg. Skal prøve modningsakupunktur i morgen, har hørt så mye positivt om det. Så får vi se......
sologmåne Skrevet 29. august 2006 #12 Skrevet 29. august 2006 Hei, jeg er også på overtid! 6 dager over idag, og har tatt modnings-akupunktur siden uke 38, og igangsettingsakupunktur 3 ganger siste uka. Har forsåvidt hatt maserier i 3-4- uker, men det holder på noen timer for så å stoppe opp igjen. Ganske frustrerende og slitsomt, for det holder som regel på om natta. Dagen bruker jeg da til å hvile, kanskje sove, etter å ha fulgt barna i bhg / skole. De to andre fødte jeg to dager etter terminen,og jeg trodde nok ikke at jeg skulle gå lenger enn det... Og alle maser hele tiden...Noen ganger gidder jeg ikke å ta tlf,- det kommer an på hvor sur og lei jeg er akkurat da...
Jolene84 *overtermin* Skrevet 29. august 2006 #13 Skrevet 29. august 2006 Juppjupp!5 daga over her nemli! Men d jer absolutt ingenting:p For kanskje vi fe flytta inn i ny leiligheta før småen kjem:) I mårga tek vi over den:)
CecilieTerese Skrevet 29. august 2006 #14 Skrevet 29. august 2006 lei lei lei og deprimert. er nå 4 dager over terminen 25\8.. merker jeg er blitt skikkelig deprimert av hele greia, trett og sliten, skulle gjerne hatt litt overskudd.. Tar meg nær av alt, absolutt alt, trudde eg va nærtakanes i svangerskapet, men detta tar jo heilt kaka.. alt hadde vært så mye bedre om den ungen bære ville komme ut.. Alt e klart, har vaska leiligheta rundt 3 ganga på 2uke, alt av klær e på stell, baggen e pakka, kurven e klar med nystrøkent sengetøy som ligg klart til å bli lagt på, å vogna e klar til å trilles, og ikke minst mammaen og pappaen e klar for alt..
liselill Skrevet 29. august 2006 #15 Skrevet 29. august 2006 å ja da... 2-3 dager over terminen:( Sliten som bare det. Mye maserier,nedprss og vond korsrygg.Lei nå...
stratos Skrevet 29. august 2006 #16 Skrevet 29. august 2006 melder meg på ja. Terminen var 23 august så jeg venter SÅ SPENT på å komme i gang. Helst ikke på natta for da er jeg så trøtt........
term10.05 Skrevet 30. august 2006 #17 Skrevet 30. august 2006 Er så utrolig lei av å bare vente... 6 dager over termin nå, og alle andre jeg kjenner får før tiden, men men... Alt er klart og jeg gidder faktisk ikke å vaske mer nå. Føles som om hun aldri skal komme ut!!
Amabolla Skrevet 30. august 2006 Forfatter #18 Skrevet 30. august 2006 Godt å vite at vi er flere som venter og er utålmodige. Jeg ser for meg at denne ungen ikke kommer ut frivillig og at jeg må settes i gang. Men jeg lurer på- hvor ofte går dere til kontroll nå? Jeg var på min siste den 28.08 og skal på neste den 06.09- trodde de skulle være kortere nå som man er over termin dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå