♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Føler at jeg lekker fostervann, men er ikke helt sikker. Det er i så fall ikke snakk om mye.Tok en negativ fostervannstest på fredag, som JM utførte ved å stikke en pinne inn i skjedeinngangen og ventet ett minutt på resultat. I går var jeg på UL og den viste en nedgang fra 13 til 7 på fostervannsmengde, men legen sa det var greit. I går kveld og i dag, kan det kjennes ut som jeg lekker, men jeg er usikker på om det bare er urin.Det var ikke noe vått mellom bena eller i senga i natt. Det føler bare som jeg er ekstra våt. Jeg har tatt på meg et normalt Always bind for å se hvor mye som samler seg der. Skal til overtidskontroll i morgen kl. 09.30. Holder det at jeg venter til da, eller burde jeg ringe å spørre om jeg kan komme å ta en test? Haster det veldig? Er jo evt ikke snakk om en fossende lekkasje. Er jo 10 dager over termin og litt klar for å føde liksom...:-/ Kjenner ikke rier, bare sterke kynnere innimellom.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Hei hei! Pga at mengden fostervann har gått ned, ville jeg absolutt tatt en test. Dersom du lekker er det jo åpent opp. De kan undersøke ved å titte opp, gjør jo absolutt ikke noe om de starter noe nå ikke sant? Hos meg kikket de opp samtidig som de ba meg nyse, så rugget en jordmor på magen for å se om det piplet vann. Ikke behagelig, men hva er vel det i disse dager? :-) Jeg ville sjekket. Lykke til!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2006 Ok. Skal vente å se åssen bindet blir, også skal jeg ringe bare for å høre med de hva de anbefaler.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 29. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2006 Ringte føden. Vi ble enige om å bytte ut bindet med en klut. Da kan man lettere se og lukte om det er fostervann. Det skal lukte som sæd sa JM, og det var jo derfor jeg tok test sist, siden jeg lukta det. Men den var jo negativ. Jeg skulle ringe tilbake hvis jeg mistenkte at det var fostervann, ellers så skulle jeg ta med kluten/bindet til poliklinikken i morgen for å få sjekket det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå