Puttipluttipott*har født* Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Trenger tips fra dere...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 - Eventyrbøker - Sangbøker - Barnesølje til bunad - Sovepose for barn - Smykker - Armbånd - Smykkeskrin - Rosemalt skrin m navn og dato på - Barne ullteppe Vet ikke om det var noe sånt du tenkte på? Dette er ting jeg hadde blitt glad for til gutten min i hvertfall
silena Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Jeg skal i dop neste uke og har kjøpt en slik pakke med 2 rammer og ting som man kan lage avstøp av fot eller hånd med. (Avtrykket settes i ene rammen og et bilde i den andre). Hvis du liker å gjøre ting selv så er det alltid hyggelig å få personlige gaver som strikket eller f.eks. et lappeteppe med et lite bilde av barnet. Det finnes spesielt fotopapir som man kan stryke på tøy med. Jeg lagde et en gang og det ble veldig godt tatt i mot og jeg hadde gjort det igjen hvis jeg hadde hatt overskudd.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Hva med å gi noe som er nyttig? Ikke tinn greier og smykker som er for små etter 2 mnd???? Er det bare meg som synes dette??? Gav selv til mine tantebarn hver sin bankkonto med 1000,- kr på. Gav nr til dem andre i fam, og sperret denne (også får foreldrene) (rotete økonomi) til barnet er 18... Da kan barnet selv bruke disse pengene på noe det trenger og ikke på noe som bare blir "borte i vinden" eller noe som er fullstendig unødvendig og ubrukelig.
Duddlidu Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Jeg skal i dåp til helgen og kjøpt en nydelig barneservise (kopp, dyp og vanlig tallerken). Finnes mange ulike slike sett til både jente og gutt på de fleste glassmagasin. Har fremdeles mitt eget liggende fra jeg var liten og min mor brukte det masse når jeg begynte å spise fast mat
Puttipluttipott*har født* Skrevet 29. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2006 Tusen takk for mange flotte tips...da har jeg litt å velge i;-)
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Dattera mi fikk en kjempe koselig håndlagd og håndmalt stol i dåpsgave. Hun bruker den hver dag og er kjempe glad i den. Inmari koselig gave å få og de får brukt den kjempe masse. Det stor all info hennes (f.dato, f.vekt, klokkeslett hun ble født, og dåps datoen). Egentlig det mest fornuftig hun fikk til dåpen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå