Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 fra brystene! Har masse størknet "guffe" inni bh'en eller utover puppen når jeg våkner. Når jeg klemmer på pipler det frem. Det rare er fargen. Den er av og til gul, av og til orange, og av og til litt blank. Skjønner jo at dette sikkert er råmelk, men skal den ha sånn farge, og er det vanlig å lekke sånn så tidlig? ( har nettopp startet på 3.trimester)
Gjest Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Hei, jeg lekker også, har gjort det siden uke 21... Noen ganger blankt, andre ganger gult/hvitt. Jordmor sier det er helt normalt, og det tyder på at kroppen gjør jobben sin, så vi får satse på det! Er nå 35+5.
Arb.ledig husmor Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Hei! Jeg har lekket siden uke 27 eller noe, og det er helt normalt... men ikke fremkall det.. Da kan du lekke enda mer. Hos meg kan jeg våkne og kjenne at dyna er våt, men kan ikke gjøre så mye for å unngå det... Jeg har ikke studert fargen på det, så det kan jeg ikke svare deg på. Jeg er nå i uke 33...
Rut Bram Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 helt vanlig, har hatt det siden uke 27 ca. har begynt å bruke ammeinnlegg jeg nå (i papir)
Silje_33 Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Hei. Jeg har det samme. Blankt, gult, hvitt og oransje. Dette er råmelk ja. Kroppen gjør seg klar tidligere for noen enn andre. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå