Gå til innhold

hvilke ammeinnlegg skal dere bruke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde 2 par ullinnlegg jeg byttet rundt på, så hvis den ene ble våt,så satte jeg den på tørk,mens jeg tok en annen på.

syns de er kjempe gode å gå med. spesielt på vinteren.

å det står på i bruksamvisningen at den fohindrer sopp,brystbetennelse osv.

Jeg kjøpte natusan sine på sparkjøp, for det sparte jeg ca 20 kr per pakke. Ull varmer men det er ikke nok for bryster som lekker. Siden vi skal ha barn til vinteren er det mulig vi må ha engangs under og ull utenpå for å holde varmen.

Sparkjøp er genialt til babyklær. De har en serie med billige miljømerka klær. Pluss at ammeinnlegg, kluter og div anna er billig. Var anti sparkjøp før til noen tipsa meg om at til baby er de billig og bra.

Annonse

Jeg hadde aldri så mye melk at jeg trengte gå med papirinnlegg ytterst sist gang, brukte ull-innlegg - men syntes det klødde noe gruelig - har derfor kjøpt innlegg i frottè fra Mammahuset denne gangen, de skal absorbere bra og holde seg tørre slik ull gjør - og klør selvsagt ikke.

Får jeg mye melk denne gangen kommer jeg til å bruke papirinnlegg utenpå, men kjøper ingenting av Natusan - liker ikke alt det rare de putter i babyproduktene sine.

De har fått noen nye typer nå på apoteket, men husker ikke helt hva de heter. De er i følge to av mine venner veldig bra, og lekker ikke noe. I tillegg er de varme så vi slipper å tenke på at puppene blir kalde på vinteren. Jeg skal på apoteket å høre hva de heter, for de virka gode...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...