Gå til innhold

Jeg har vært på trygdekontoret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang punkt 3.1 som jeg maste så mye om. :-) Dekningsgraden

Hvis man skal ha permisjon 54 uker med 80% lønn krysser man av i ruten det står 80%.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har snakket med trygdekontoret, og jeg skal ha 80% permisjon med 100% lønn. Da krysser jeg av på dekningsgrad 100%. Men glemte å spørre om arbeidsgiveren utbetaler lønn under permisjonen. Vet du dette? Jeg er 100% sykemeldt til jeg begynner permisjonen min... Har fast jobb.

Skrevet

Er du i staten betaler arbeidgiver ut lønn. Er du ansatt i det private, sykehusene og jeg tror også det kommunale betaler trygdekontoret ut lønn.

Skrevet

Jeg jobber i kommunen og da forskutterer arbeidsgiver lønn, også betaler trygdekontoret arbeidsplassen min igjen de pengene i etterkant.

Skrevet

Om arbeidsgiver betaler lønn eller ikke (og får tilbake alt eller deler av beløpet av trygdekontoret) er nok helt opp til arbeidsgiver. Er jo bare å spørre. De vet.

Skrevet

Hei Gravidnr2 (ble det riktig skrevet da...) :-)

Jeg jobber i det private og de betaler lønna i permisjonstiden. Så jeg kommer ikke til å merke forskjell kan du si. Men spør på jobben din! :-)

Skrevet

Jeg jobber i kommunen og min arbeidsgiver betaler ikke lønna i permisjonstiden. Tror det lureste er å spørre jobben ja...

Skrevet

Jeg jobber også i kommunen, og jeg får lønn fra arb.giver, og de får fra trygdekontoret igjen. Sikkert lurt å spørre ja..

Skrevet

Ojsann, da tror jeg kanskje jeg har krysset feil?! Husker ikke riktig, for papiret er levert...

Hmmmm, må sjekkes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...