Gå til innhold

Er det mulig??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnefar har akkurat fortalt sin samboer at han venter barn med meg....og helt utrolig nok syntes hun at det er helt greit. Hun sier hun fikk så medfølelse og syntes synd på han. Tror hun at jeg har lokket han til meg uten at han ville selv eller? Mulig han har fortalt at det kun var en gang, men det er jo bare tull. Vi har hatt sex opptil flere ganger, og jeg har til og med ligget over i hans leilighet (hans seng), selv om vi ikke hadde sex den gangen. Ettersom jeg har hørt er han fortsatt ikke trofast mot henne, men det får jo bli hennes problem. Jeg bare håper jeg ikke får noen store problemer med henne, siden han har sagt at han skal stille opp for barnet...

Fortsetter under...

Denne som ligger inne et annet sted også?

Den dama kan neppe ha det greit, eller så har hun svin på skogen hun også, dvs egne elskere. Og da kan man nesten ikke klandre den andre parten. Eller hun kan ikkefå barn og da er jo dette en gyllen mulighet til å kanskje "få" et? Ikke vet jeg, men hadde det vært min sambo hadde han gått på hodet ut umiddelbart, og fått tingene sine sendt senere, litt sånn mindre pene enn da jeg pakket dem ned... ;-)

Enig med Singelmamma. Sjansen er nok ganske stor for at også hun har vært utro, og at samboeren sier dette var et engangstilfelle der han hadde uflaks.

Ellers kan det være at denne mannen har så stor makt over samboeren, at hun innbiller seg at hun elsker ham uansett hva han gjør. Jeg tror på betingelsesløs kjærlighet overfor barna mine, men jeg tror betingelsesløs kjærlighet overfor partner kan være farlig. Jeg tror mange menn (og kanskje kvinner) utnytter det.

Jeg vet at jeg aldri hadde godtatt det. Min eks var utro, og etter flere forsøk på å få ham bort fra henne, var det nok. Èn måned etter at han flyttet ut, var hun gravid.. Ganske tilfeldig at det ikke skjedde før, tenker jeg. Jeg hadde ikke klart å leve med det sviket at han ventet barn med en annen.

Men vi er forskjellige, og for denne kvinnen kan det kanskje falle naturlig å hjelpe samboeren gjennom alt, uansett hva som skjer?

Det vil være naturlig at hun er litt pisst på deg akkurat nå. Husker selv hva jeg tenkte om hun min eks var utro med. Men jeg følte det var eksen som sviktet meg, ikke henne. Selv om jeg mener hun gjorde en feil ved å gå inn i et forhold med en samboende mann, så var det ikke hos henne ansvaret lå. Det var eksen min som var i et forpliktende forhold. Hun var fri og frank.

Det viktigste her er at barnet ikke lider.. at barnet aldri får høre at h*n var et resultat av at farens svik mot samboeren og at h*n aldri skulle vært til. Dette stiller altså store krav til hans samboer.

Vil ønske deg lykke til videre. Håper det ordner seg.

I dette tilfellet var forholdet litt hanglete fra før, og det var snakk om at hun skulle flytte ut(dette var før hun fikk vite at han ventet barn med meg). Han hadde lenge fortalt meg at han ville gå fra henne, men det skjedde liksom aldri. Kan jo ikke skjønne at forholdet nå liksom skulle bli plutselig mye bedre......Jeg håper jo at hun forstår at hun også blir en stor del av dette, og ikke bare går rundt og hater meg....som også igjen kan gå utover barnet...

Jeg vil jo overhodet ikke ha han i mitt hus, så hun trenger ikke være redd for at jeg skal ta han fra henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...