Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er varm ellers, men tuttene strutter bare det er litt kjølig. Det er både litt vondt og ubehaglig. Tror jeg må finne fram de gamle ammeinnleggene i ull. Litt tidlig å tenke på fare for brystbetennelse men til vinteren må en passe på. Har tenkt på om slike brystvorteskjulere kan hjelpe. Noen som vet hvor en får kjøpt det og hvor mye det koster?

Lekker iallefall ikke melk denne gangen, sist begynte det etter 20 uker. Våte flekker på lakenet om morgenen og jeg måtte begynne å sove med bh. Har fått litt vann i kroppen og ,så jeg vurdere å kjøpe slike små bh-forlengere. Skjer det samme som sist kan jeg gå tilbake til den gamle bh-størrelsen en uke etter fødsel.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6113566-fryser-p%C3%A5-puppene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker jeg fikk sinnsykt vondt i puppene den vinteren jeg var gravid men nr. 1. Hun ble født i mai, og jeg tror jeg fikk problemer allerede i desember. Jeg husker jeg brukte dobbelt lag ull, både genser og jakke, under yttertøyet. Det hjalp noe. I år tar jeg nok frem ull ammeinnlegg hvis det skulle bli problemer.

Jeg tror ikke brystvorteskjulere hadde hjulpet meg, jeg må ha noe som dekker hele brystet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...