Gå til innhold

Kjeder meg :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter forran pc`en og trykker og trykker....

Har et kranglete bekken for tiden. Det er ganske slitsomt når du har ørten ting på lista som du ikke får gjort.

Har ei campingvogn som skulle vært vasket og skiftet sengtøy på, vi drar den opp på fjellet på torsdag, og da er det jo greit hvis alt er i orden!

Ellers har jeg brukt en del tid på sprinkelsenga til den lille. Kjøpte den for 8 år siden på ikea, og har nettopp funnet ut at det går ann å heve bunnen på den. Var innom ikea i går og fikk skruene som manglet, MEN tror du ikke de var for lange............ :-(

Har jo liksom lyst til å se hvordan det blir. Men får nok bite i det sure eplet og vente til mannen kommer hjem fra jobb. Han er så flink på å fikse slike ting. Goe mannen min :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeda mæ også... har masse æ sku ha gjort, men e slapp og lat... slit også litt med bekkenet så må ta alt litt og litt... å da går det så trægt at æ føl æ ikke får gjort nån teng..

Spennanesn med seng å ordn tel... babyen vårres ska ligg i kurv i bynnelsen, frøkna på to har fortsatt barnesenga... kurven e på kvesten så æ får nok ikke den ned med det første...

Skrevet

Da kan vi jo kjede oss i sammen :o)

Skrevet

Høres lurt ut... akkurat nu hr æ lima nå som æ må klem i hop tel limet e tørka.. så nu fikk æ det enda artiar... hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...