*Lenn* :-)) Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Heihei ) Hvordan går det?? Blir det innsetting for deg også på fredag?? Jeg er medisinert, så jeg har målt slimhinne. Den var 8 mm i går, og det er mer enn bra nok. Så torsdag reiser vi avgårde til Trondheim ) Bruker akupunktur og håper det er med på å gjøre dette til et forsøk som L Y K K E S !!! ) Irriterende at det bare er St.Olav som er så gniene på å sette tilbake 2 egg..... Jeg vil også sette tilbake to!! (*trasser i stemmen!!*) Håper det går bra med deg Smilet! Og at vi kan følges litt på veien mot 2 BLÅ kryss!!!!! Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6113249-smilet-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilet:) Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Heia Lenn! Så kos å få et innlegg av deg:) Synes det høres ut som ein mega-god ìdè at vi skal holda følge på vei mot positiv test!!!!!!!!!!!!!!!!! Som du sikkert har fått med deg skal eg setta inn fryseegg i naturlig syklus. Har og skal difor ikkje ta noen som helst form for medisiner/hormoner. Var i Hgsd. på UL på fredag, då var slimhinna mi og 8mm.(dag11). Har no tatt el.-testar fram til den slo ut i dag (dag 15), og ringte og fikk time på fredag (dag 18)!!!!!!!!!!!! Dama i telefonen sa vi rakk de akkurat! De har desverre stengt i helgene.. Tenk om den hadde slått positivt ut i mårra, hadde jo blitt lørdag då for innsetting, og det hadde jo krasja..Puh.. Litt hell skal vi ha med oss oppi alt dette! Spurte jo legen på Ul sist ang. antall egg som settes inn,(har 2 egg i 2 ampuller) og hvis vi er så heldige at begge egga i den ampullen de tiner overlever, så får vi satt de inn! Kan jo ikkje sløse de ut i vasken eller noe.. Hadde du htt et fryseforsøk tidl. og? Blir spennade dette her Lenn! Må si eg kveir meg til om det blir nok ein stor skuffelse.. Er så klar for å bli gravid no! Vi snakkes Lenn! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6113249-smilet-o/#findComment-6117703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. august 2006 Takk og pris for at du rakk innsetting denne uka!!! Gratulerer med den ) Håper begge eggene i ampullen overlever *krysser fingre som bare det* Heldig som "får lov" å sette tilbake 2, uten å mase...... jeg skal ringe klinikken (laberatoriet) kl.12 i dag..... Føler jeg har tapt kampen før jeg i det hele tatt har kommet igjennom på telefon..... *Sukk* Ganske dustete hele greia, siden eggene er VÅR eiendom. Det er dessuten VÅR kropp de skal inni ;o) Ikke mye vi får bestemme selv her nei...!! Hm. Men uansett, jeg gleder meg til å bli ruger igjen.... Har hatt 2 tidligere fryseforsøk, ett i mars med negativ test og ett i juni, men positiv test (men spontanabort etter 6,5 uker......) Så jeg har 3 egg igjen...... (Vil gjerne ta opp alle 3 og sette inn de 2 beste.... )) Men nå er det VÅR tur Smilet!!!!! Det føler jeg på meg!!!! ) Skal oppdatere etter at jeg har snakka med St.Olav..... Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6113249-smilet-o/#findComment-6124894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå