Gå til innhold

Sofie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde bestemt oss at fikk vi en jente skulle hun hete Sofie. Jeg synes det er et flott navn, og ja det ligger høyt oppe på navne statistikken, men det i seg selv hadde ikke vært grun nok for meg å velge det vekk. Nå får vi en liten gutt i stedet, men skulle vi være så heldige å få en jente senere vil vi nok vurdere Sofie igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvertfall veldig mye brukt, og hver gang jeg hører det navnet tenker jeg på tante Sofie i Kardemomme By - et skikkelig sinna-navn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg liker det veldig godt..men har bestandig sagt at jeg vil styre unna poppis navn...

 

Hm..må nok tenke litt på saken!

 

*hovedinnlegger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om et navn er mye brukt på landsbasis spiller ingen rolle synes jeg, tar heller et navn til etteretning dersom mange i vennkretsen/familie heter det. jeg har selv alltid sagt at min første jente skal hete sofie, det er litt pga oppkalling, men mest pga at det er et nydelig navn. synes det er det viktigeste jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil absolutt mannen min ha etter hans bestemor,syns det navnet er oppbrukt,er VELDIG mange som heter det som vi kjenner syntes det da blir litt dumt og bruke det,er lei det navnet,selv om det er et fint navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...