marguritten Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 1-2 dager innen jeg fant ut at jeg var gravid.. hadde sikkerlig "før mensen-smerter",var overbevist om at jeg skulle ha mensen igjen. å den dagen hadde de tilbud på Bind på butikken, 3 pakker for 30 kr eller noe.. så jeg HAMSTRET inn bind....hater nemlig å mangle bind.. men min mensen kom aldri...hehehe.... så nå har jeg bind til langt ut til neste år tenk at det er "så" lenge siden april?......
Gjest Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 De kommer da til nytte etter fødselen igjen, forstår du, så totalt bortkasta er det ikke...!;-)
Smiley og Camilla Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Gjorde så og si det samme som deg. Men 16 åringen i huset overtok de :-)
marguritten Skrevet 29. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2006 det er også deilig å ikke gå med bind,eller tenke på det. men de kommer nok til nytte snart
Snupidupi Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Ja tia går fort... hadd også kjøpt inn godt om bind... har litt noia førr å bi fri så har alltid minst en pakke uåpna tel en kvær tid... men, men som sagt vi får alltids bruk førr dem en dag...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Måtte gå med bind hver dag i minst 4 uker etter fødselen sist. Det er lurt å ta med noen pakker til baggen du skal ha med på sykehuset. Mannen min har kjøpt bind for meg en gang og han likte det ikke.
Beibi82 Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 hehe.. kjøpte to pakker med bind dagen før jeg tok testen jeg.. de står i skapet ennå, er vel litt overtroisk så tør ikke fjerne det
Bratsj Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Ha ha - kjenner meg igjen ! Kjøpte sånn sparepakke med fire bindpakker og fikk to toilettmapper på kjøpet, rett før jeg testa positivt :-) Men de blir gode å ha i desember da ! Jeg går enda med OB i veska min jeg - er så overtroisk at jeg aldri har turt å ta dem ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå