Gå til innhold

Hvorfor får jeg plutselig ikke vakum på Avent-pumpa?

Anbefalte innlegg

Brukte den hele lørdag, men etter å ha kokt den og satt den sammen igjen, blir det ikke nok vakum. Er den manuelle jeg har. Tror alle delene sitter der de skal og alt er tett. Hva kan det komme av?

Fortsetter under...

det samme skjedde med meg. Det var som regel som det ble sagt her, disse gummeidelene som ikke er helt past på eller rett vei. MEn jeg var litt uheldig å sprekke den plasthalsen som en skrur på pumpen lisom, den som flasken henger i. (skjønner?, den mellomste delen med gjenger av gjennomsiktig glass). Dette gjorde at vakumet uteble totalty og pumpen gikk rett i bosset. Den lakk og det ble mye griserei på tross av tapre forsøk med tape og hyssingen.

Håper det ikke er det som er skjedd. Jeg tror plasten blir hardere og sprekker lettere under behandling i varmt vann (sånn som skjer med litermål i oppvaskemaskinen).

jeg har opplevd det flere ganger...jeg prøver da å ta den fra hverandre og sette den sammen igjen...eller trykker den derre myke plast dingsen på tuppen (den som er mot puppen) godt ned...eller sitter og pumper og pumper så hender det at det plutselig blir vakum;)

Hei!

Dropp den gummi "puta" som skal sitte ytterst i tuten. Min ble også sånn etter vask. Synes uansett jeg får bedre vakum uten den myke greia på tuten. Skjønner du hvilken jeg mener? Kjør hardplasten rett mot puppe altså ;)

Annonse

Kan være ventilen, eller så er det litt fuktig på huden sånn at det ikke blir vakum. Det skjedde med meg ofte, at det hadde rent ut litt melk sånn at det ble vått "inni" pumpa. Forøvrig likte jeg ikke den pumpa i det hele tatt. Brukte den bare noen få ganger.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...