Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 er halvveis inn i uke 30 og er så sliten i magen..det eneste som hjelper er å stå, og gå..noen som har gode råd? i natt måtte jeg opp og gå fordi det gjorde vondt i magen. det gav seg, men jeg fant aldri ut av hva det var. men det er vel bare av de vondtene man må regne med??
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Vet AKKURAT hva du snakker om. Jeg er 32+1 idag, og det strammer, jeg er sliten i magen, støl på en merkelig måte. Jeg må legge meg på siden, men når jeg skla bytte side blir det mye værre inntil hele magen har siget ned,, he he.. Huff... ja ja.. det er vel sånn det skal være..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 skal vi ha det sånn helt til vi føder?? jeg har en plan om å gå på skolen og sånn som det er nå, vurderer jeg ikke å dra engang..sukk.. og jeg so ikke har hatt en eneste plage til nå. skal vel strengt tatt ikke klage..;O) fikk tips av en venninne om å massere tvers over magen, men det hjelper ikke så mye på meg, men kanskje på deg?
lillebollemor74 Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Fikk tips av mine søstre om å klemme litt forsiktig med knyttnevene på hver side av magen når jeg sitter/ligger, opp og nedover hele siden. da løsner det litt i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå