Gå til innhold

Hvem får/kan få Pergo?

♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok du kan få pergo om du snakker med din gynekolog.Jeg har akkurat fått pergo som en "EKSTRA PIFF" i påvente av at jeg skal inn til utredning.Det er ikke påvist noe som helst hos meg,men jeg har vært hos gyn. på gu og ut i fra denundersøkelsen er det trygt å gi meg pergo,i håp om at det er det lille ekstra vi trenger for å få til en baby på naturmetoden.Så ring gyn så får du det avklart i ditt tilfelle C";).

Hilsen vilsågjerne.

Tror de fleste får Pergo pga manglende eller sjelden eggløsning. Jeg er 39 (snart 40) og fikk foreskrevet Pergo for å bedre eggløsningen. Fikk påvist eggposer under UL, men de mener vel at sjansene blir bedre hvis det er flere egg. (Pergo stimulerer eggproduksjonen, slik jeg forstått det. Om det endrer kvaliteten er jeg usikker på)

Jeg fikk det for å øket sjansene for å bli gravid så fort som mulig!! Har mistet 6 ganger, så blir jo gravid, men prøver å skynde prosessen i håp om at neste gang sitter det! Det var jo det med alderen da... Er 37... Men det er vel ingen alder å snakke om vel??? hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...