Gå til innhold

denne måneden er jeg mere avslappet.......

Anbefalte innlegg

har ikke brukt EL tester, skal til legen den 8/9 for å se om jeg har hatt el. jeg sjekker ikke slim og kjenner ikke på tappen. jeg leser litt på bim, men ikke hver dag. vi har sex når vi føler for det... desverre ikke kjempeofte siden sambo ikke har så veldig sexlyst om dagen... men jeg sier ikke noe, maser ikke om at vi burde ha mere sex, forteller ikke når jeg misstenker at jeg har el... vet jo ikke det selv engang..... prøver å være mye mere avslappet til hele babylagingen....... jeg har vært alt for opptatt av det i en periode... og det var ikke bra for meg!! på lørdag skal jeg på fest, og det gleder jeg meg til:0)

og sist men ikke minst.... det føles mye bedre! det er litt nedtrykkende å alltid tenke på el, tr, telle dager, ta tester.. osv.... jeg er gladere og lettere til sinns nå faktisk. jeg ønsker meg jo fortsatt et barn av hele mitt herte, men jeg får det jo ikke fortere fordi jeg stresser. bare mine tanker om meg selv :0) klem til dere!!

Fortsetter under...

Hei lengter, jeg tror vi har "snakket" sammen før :)

Jeg er ganske likt deg nå, slapper mer av, prøver å roe ned, er mindre aktiv her inne. Jeg har jo uansett ikke tid når det er travelt på jobb, men på fritiden prøver jeg å gjøre andre ting.

Da jeg var alene hjemme i går og kunne hatt all verdens samvittighet til å slappe av og ligge med laptoppen på magen, valgte jeg å bare legge inn min IKM dato på uke 37 listen og så slå av og ta fram malesakene til et prosjekt jeg har tenkt på lenge.

Mye lurere enn å bare bli deppa av å snike seg inn på 1.tri....

Fikk brev fra St.Olavs i helga med rekvisisjon til hormonprøver, når de resultatene er klare er vi seriøst klar for IVF.. Skummelt...

Så jeg venter bare på neste TR så jeg får tatt de prøvene - så alt ialt kan det like gjerne klaffe denne gang...

Skal på stor festival i byen til helgen, midt i EL og vi skal drikke oss full og høre på god musikk!

Ikke kom å si at ingen har blitt gravid på den måten også!! ; )

hei flippa!

hva er ivf igjenn?? husker ikke den forkortelsen!! koselig med festival ja!! tror det er lurt å leve som vanlig, få tankene over på noe annet. jeg skal gå et grethe roede kurs snart... konsentrere meg på det isteden. vi har ikm i samme uke! jeg har også i uke 37 :)) da kan vi følge litt med på hverandre:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...