Gå til innhold

Er det bare hos meg det rasler i eggstokkene igjen når jeg ser nyfødte?

Anbefalte innlegg

Tuppa er jo ikke engang 7 mndr, men jeg haaar så lyst på en ny baby.. og spesielt når jeg hilser på nyfødte -eller babyer som er mindre enn snuppa! Er det et slags instinkt eller? Vi skal overhodet ikke ha en ny før om minst 2 år, og det har vært planen hele tiden.. (og er fortsatt det!)

Men det kribler jo i hele meg når jeg ser de bittesmå bebisene -og store gravide mager for den saks skyld!

Noen flere enn meg?

Fortsetter under...

enig med deg! Denne gangen(nr 2) kjenner jeg at jeg er langt fra ferdi med baby.

Selv om gutten bare er to mnd, har kolikk og jeg er sliten, blir jeg helt rar når jeg ser gravide, kjenner at jeg gleder meg til å gå gravid igjen:)

Åååå, så godt å høre! -gleder meg også til å gå gravid igjen, selv om forrige svangerskap bare var et ork med lite søvn, mye vondt, bekkenløsning, kvalme og sv.skapsgikt! -Men jeg gleder meg fordet gitt...

Snuppa her er ikke mer enn 7 uker, men jeg har hatt lyst på en til nesten siden hun kom ut. Hadde i utgangspunktet ikke planer om flere (har to), men nå kjenner jeg at jeg MÅ ha en til. Graviditet er i utgangspunktet ikke noe for meg og kroppen min, men jeg orker ikke tanken på at jeg aldri mer skal få oppleve dette. Har ikke begynt på prevansjon igjen, og har heller ingen planer om det... *sss*

Annonse

Ja ikke sant. Selv om 9 mnd kan kjennes som en eeeeeeeeeviget mens det står på..... Heldigvis var det meg som i utgangspunktet sa at to fikk holde. Samboeren min har lyst på et helt fotball-lag han.

Hos meg også... Er supersliten i perioder, minsten er bare 4,5 mnd og ganske aktiv og viljesterk, men skulle gjerne begynt snart igjen jeg... Synd pappaen hans har så vondt i ryggen, jeg orker ikke 2 barn uten hjelp fra han tror jeg... Jeg strålte da jeg var gravid, og alt etterpå har gått så bra. Tar meg i å være misunnelig på venninna mi som er i gang og prøver...hihi... Men - husk på det jenter, at vi har tross alt fått verdens beste gave som vi skal ta vare på.

hihi tulla mi er bare 4 mnd...og her rasler det i eggstokkene hver dag...det kiler inni hehe. misunner gravide mager og nyfødte bebiser, selv om jeg elsker min datter over alt på jord!:)

Rasling???? Høres nesten ut som kirkeklokker som slår her hos meg:) Men vet ikke om jeg får mannen med på nr 3:( Noe jeg selvfølgelig syns er trist da...

jeg har det på samme måten... så en 2 ukers gammell baby i dag og jeg ble helt syk..o gdatteren min er bare snart 4 mnd... gleder meg sånn til å bli gravid.... gå gravid...syns det var kjempe kjekt jeg... den store fine magen.... gleder meg til fødselen og jeg...var skikkelig spent jeg...hehe..eneste jeg er litt redd for er at jeg skal få styrt fødsel..brukte bare 3 timer og 45 min fra første rie til hun var ute...og fikk beskjed om at det kom til å gå fortere neste gang..men gleder meg. JA..håper det ikke er så lenge til...planlegger å få en om ca 2 år

Dere må være gærne,hehehe :D

TL er 6 mnd,og jeg har såvidt begynt å tenke på fødselen uten å bli kvalm og minnes smertene,hehe!

Og graviditeten i seg selv er en heelt annen sak,sier fremdeles aaaldri mer,hehe!

Misunner dere litt da ;) hihi

Jeg er også bebisyk.

Har vært det helt siden gutten vår kom til.

Følte med en gang at jeg savnet å være gravid selv om jeg fikk værdens beste gutt i gave.

Jeg hadde et helt problemfritt svangerskap og kiloene jeg hadde gått opp var kun på magen, nå veier jeg faktisk mindre enn før jeg fødte (10mnd siden og har veid dette siden gutten var 4 mnd)

Men jeg er litt glad i dag for at vi ikke begynte på'n igjen rett etter 1.mann for vi har ikke sovet én hel natt ennå...

Men han skal nok ikke sove mange hele netter før jeg har lyst å prøve på nr. 2:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...