Gå til innhold

HVordan ser sekretet /slimet ut hvis det er rett etter el og man er blitt gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. d e ikke pinlig å spørre om d.helt vanlig.. men man vet ikke om man e gravid rett etter el fordet at egget fester seg 6-8dager etter el. men visst du ser på http://www.pernille.info/utflod.htm så ser du forskjellige sekret.

lykke t..

klem

Er akkurat en uke siden el i dag skjønner du, så egget har nok mest sannsynligvis festet seg(hvis det i det heletatt ble befruktet da). Var inne på Pernille, men syntes det er lettere å spørre her inne:)

ja da har d nok festet seg,visst du e befruktet. ja e lettere å spørre her inne,men d varierer jo fra pers t pers kordan sekret deres er..men når eg har vært gravd før(mistet i SA) så hadde eg ekstra hvitt utflod,og var veldig våt tiden rundt IKM.men d kan jo variere da sef fra alle og enhver. har du sjekket tappen??

Søren heller dropper den anonym knappen jeg:)

Tappen, nei den har jeg ikke kjent etter. Er litt usikker på hva jeg skal kjenne etter:)

Har mistet før jeg også skjønner du, og husker at jeg hadde mye j\hvit utflod..Og det har jeg nå. Vet at det ikke er sopp, for det klør ikke. Hmm

kan godt være at du e gravid.men er nok for tidlig å teste m grav test.

visst du sitter på huk, og tar langfingeren oppi,så kan du kjenne noe som ligner en nese , d e livmortappen, Kjenn etter om den er lett eller vanskelig å nå, om den er myk eller hard, og om den har stor eller liten åpning.

sånn ska den være etter el:

Hard

Lukket

Lavt plassert i skjeden

"Tørr" eller litt fuktig

Kan være litt bakovervendt

Rosarød i fargen

Like før/under mensen:

Åpen

Hard

Lavt plassert i skjeden

Fuktig

Kan være bakovervendt

Ved tidlig svangerskap:

Tett lukket

"Plugget igjen

Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre

Kan være bakovervendt

Blålilla i fargen

Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå

ska man følge m på tappen,bør man egentlig følge m hele syklusen,sånn at man vet akkurat kordan den pleier å oppføre seg,og evt kan merke forskjell ved feks at man er gravid..håper d hjalp litt??

lykke t

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...