Gå til innhold

Aela <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heizann.kordan går d m deg?du har ikke testet mer vel?hehe

eg tok test igår kveld,men den var negativ.men bør jo helst teste i morgenurin da. kjøpte 3pkn CB digitale grav.tester på apoteket. så har 2igjen..Ingen tegn t TR ennå.men venter noen dager før eg tester igjen.

klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg! Det går bra med meg. Deg da? Ingen TR på besøk, men ble litt redd i går. Så et lite blodspor etter sex i går vet du hva det kan være? Har ikke testet enda. Skal prøve å holde meg unna til fredag :-) Er den digitale bra? Du får teste morgenurin neste gang, så forhåpentligvis får du ett annet svar :-)

Klem

Skrevet

Fine navn du hadde funnet forresten :o)

Har ikke funnet noe gutte navn enda, så er litt innom å ser på navneguiden.

Klem

Skrevet

hei takk for d..syns de var skjønn:-)

ja går bra m meg. korti du hadde el? for d fester seg 6-8dager etter el..og noen får litt blod,som en festeblødning.så kan godt være d.

ja vent t fredagen d ville eg gjort. ja den digitale e kjempe bra,slipper liksom å tyde selv..for d kommer opp : GRAVID /IKKE GRAVID.. så den e super. tenkte å vente noen dager(visst eg klarer å holde meg da..hehe) så teste m morgenurinen ja.

Skrevet

Syns guttenavn e vanskeligere enn jentenavn egentlig..har funnet mangen jentenavn..men liksom bare ett eller to guttenavn..hehe. men d kommer nok.

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker når, men det er vel ca 2 uker siden. Tenker jeg skal kjøpe den digitale, hvor mye koster den? Når skulle du egentlig hatt IKM? Spørs om jeg også greier å holde meg.. har lyst å teste hele tiden :o)

Skrevet

eg hadde IKMigår,,ingen tegn t TR,men har litt mensmurringer da. betalte 239kr for en 3pkn CB digital. apoteket i bergen,på bystasjonen. d e ikke lett å holde seg,men ta deg selv i nakken..hehe.

har lyst å teste hele tiden eg og..har gjort d alle de andre mnd..stresset på m tester i hytt og pine.denne mnd ska eg ta d helt m ro..prøve ihvertfall :-)

eg ska ut no,men vi snakkes..er ikke på før torsdagen igjen no.er spent å se om du har testet da..hehe.du får ha en fin dag på jobben.

og lykke t om du tester før eg e t bake;-) krysser fingrene for deg.

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...