Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Hei, jeg går inn i min 11.uke nå idag, og jeg føler at jeg ikke har noen symptoner nå, iforhold til hva jeg hadde da jeg var i uke 5 til 9. Jeg fant tidlig ut at jeg var gravid, fordi jeg merket at kroppen forandret seg og også kvalme og trøtthet kom snikende! Men nå føler jeg meg så " lite" gravid, er det bare fordi jeg har blitt vant til symptomene, så jeg merker dem ikke på samme måte lenger... Eller er dette vanlig? Kanskje jeg bare skal være glad for at jeg ikke føler meg dårlig?!! Er det noen som kan svare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Hei...har hørt at symptomer kommer og går...det ikke noe å være engstelig for...tror egentlig du bare kan nyte det så lenge det varer-hvis du er plaget med voldsomme symptomer da....lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 29. august 2006 #3 Del Skrevet 29. august 2006 Du kan ikke være kommet en uke lengre da? Forsvinner ikke de fleste symptomer som kvalme etc. i uke 12? Uansett, så går det opp og ned med symptomer, jeg er heller ikke så kvalm lenger som jeg var og jeg er i uke 10. Alt er nok helt ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Takk for svar! Jeg må bare tenke positivt, er så redd for at det skal være noe galt,dette er første gangen så jeg er litt ny på området:) Gleder meg til jeg er ferdig med de første 12 .ukene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har lest at det er helt normalt å plutselig miste alle symptomene på en graviditet. Det er fordi kroppen er blitt vant med dem! De kan også plutselig komme tilbake! Jeg har vært småkvalm den siste tiden, men først i går som jeg spydde to ganger. I dag har jeg småspist hele dagen...hver gang jeg kjenner kvalmen smyger seg innpå, hiver jeg nedpå ett glass vann og et knekkebrød eller to! (er i 7. uke) Tror nok du kan ta det helt med ro, dette er normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå