mukle Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Jenta vår på drøye 3 mnd har alltid sover godt om natten. den siste mdn/en og en halv mnd har hun sovet sammenhengende i ni-ti timer hver natt. Hun legger seg ml 19:30-20:00 og sov gjerne til fem seks om morgenen, fikk pupp og sov en stund til. Hun får bare morsmelk. Den siste uken har hun imidlertid gått tilbake til "gamle vaner" med et måltid til, ca 24:00-01:00 på natten. Neste måltid blir da sov før ca fem seks. Hun er stor (ca 8 kg) og virker mer sulten nå enn før. Jeg prøver å øke melkeproduksjonen ved å pumpe meg på kvelden før jeg legger meg (har gjort det lenge siden hun sover så lenge/sov så lenge). Jeg er fullstendig klar over at nattmåltider er normalt og at vi er heldige som har et såpass bra søvnmønster. Men mitt spm er om noen har erfaring med at dette kan går over, dvs at hun igjen kan begynne å sove ni- ti timer i strekk når melkeproduksjonen min har gått opp igjen?Noen erfaringer? Vil gjerne fullamme til seks mnd selv om hun er så stor. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6112693-soving-om-natten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå