Elina73 Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Så var det over igjen. Satt inn to fyseegg for to uker siden. Testet på dag 12 og i dag på dag 14. Testen er så negativ, så negativ. Triste greier, men, men livet må gå videre(selv om det ikke føles sånn med det samme) Hilsen en gråtkvalt
mammantilmarie Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Så utrolig leit! Jeg føler med deg, men en dag blir det nok din tur også, skal du se. Har du forresten tatt blodprøve enda? Hvis jeg ikke husker helt feil, hadde jeg negativ test dag 13, men testet positivt på blodprøven dagen etter med en hcg på 250...
*Lenn* :-)) Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Kjære deg!!! Føler så med deg!! Ingen ord kan hjelpe eller trøste akkurat nå.... Men jeg vet selv (etter 3 mislykkede forsøk) at etter hvert vil det gå bedre og håpet og troen kommer tilbake!! For du må ikke gi opp! Lykkes skal vi alle til sist!! ) God *trøsteklem* fra
Gøril og Jesper :) Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 jeg vil bare sende deg en trøstekos. neste gang skal vi lykkes!!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Trøsteklem til deg.Håper du klarer å holde motet oppe,selv om alt føles svart nå.C";)
Elina73 Skrevet 29. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2006 Takk for gode ord alle sammen. I Porsgrunn tar de ikke blodprøver, sier hjemmetesten er like sikker. Føler meg ikke særlig gravid heller, så den stemmer nok.
finetine Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Ville bare sender deg en trøsteklem:). Ikke gi opp tilslutt vil det lykkes!
Sitronelle Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 Kjære deg, Ble så lei meg på dine vegne. Vet jo godt hvordan disse to ukene har vært og hvilken påkjenning det er! Men ikke gi helt opp håpet.....Da jeg ringte Porsgrunn på rugedag 12 og sa at jeg fikk positivt, synes de det var rart at testen hadde slått ut så tidlig. Så kanskje det er mer håp.....
Sunniva78 har to små Skrevet 29. august 2006 #11 Skrevet 29. august 2006 Huff da, sender deg en stooor klem! Håper du klarer å se framover om ikke altfor lenge. Klem-
Rolin Skrevet 29. august 2006 #13 Skrevet 29. august 2006 Huff så forferdelig. Det er jo bare negative tester idag. Og det er jo verdens værste resultat! Finnes ikke noe værre!!!! Sender deg en trøsteklem, vet akkurat hvordan det er. Har selv nesten stirret høl i 2 tester... Men ikke mist motet, det går flere tog:)
Snooopi Skrevet 29. august 2006 #14 Skrevet 29. august 2006 Det er så trist.... Føler med deg... ikke mist håpet, dere lykkes - jeg vet det! Stor trøsteklem fra
nusse 77 Skrevet 29. august 2006 #16 Skrevet 29. august 2006 hei vil også sende deg en trøsteklem.. klem
Elina73 Skrevet 29. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 29. august 2006 Tusen takk for trøstende ord alle gode jenter. Nå tar jeg noen dager bort, tror det kan være greit å tenke på noe annet enn baby-laging nå. Masse lykke til alle rugere og dere som skal i ilden de nærmeste dagene. Krysser fingrene for mange positive tester i tiden som kommer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå