Luddi Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Jeg blør jeg nå:-( Ike moro..Kjenner på hele kroppen at noe ikke er som det skal..Fosser ikke, men tydelig rødt på papiret og i toalettet..
Lapez Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Er bare på besøk jeg. Holder egentlig til inne på 2.trim:) Er du sikker på det da? Husk at veldig mange har mensen gjennom svangerskapet, og hvis du ikke har smerter eller det ikke fosser, tyder d egentlig ikke på spontanabort. Hvor langt var du på vei da?
Luddi Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2006 Er 7+1 i dag....Ble liv redd nå....Kan være en start og, og at det kommer mer og mer etterhvert.
Nei! Ikke en til! Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Hei du. Da er vi i samme bår. Ligger helt stille på senga og tør ikke røre meg, jeg. Håper det går bra med deg. Kom deg til legen og få en ultralyd.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Titter innom fra 2 tri.... Jeg blødde i uke 11. Satt på do og gjorde mitt, og da jeg tørket meg, Trodde jeg mensen kom for å si det sånn. Var ikke bare bittelitt. Men det var kun den ene gangen , gudskjelov.... Vi kom oss til sykehus og fikk ul, og alt var i orden der inne:) Det trenger ikke nødvendigvis være neg......MEN om det ikke gir seg, så ring legen/sykehuset. Ring uansett, for den usikkerheten er så vond. Lykke til......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå