Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Skal være uke 22 i dag - etter ordinær ul. Begynte å kjenne smårisling i magen i uke 17, men fra forrige uke (el uken før) har jeg kjent mer bobler i magen. I helga var det roligere, men i går kunne jeg faktisk se et spark på utsiden (!) Ellers kommer det ett par spark - f eks mot urinblæra, det kjennes - så rolig igjen. I går var det ganske mye fart, i det er utrolig rolig. Hva er vanlig? Merker jeg bruker en del energi på å bekymre meg - her jeg sitter på jobb ... ...
Maja☆ Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Alle bevegelser er forskjellig fra foster til forster. Mitt beverger seg spesielt mye på morgenen og på kvelden. Da er sparken slik at jeg kjenner de godt på utsiden og kan se magen bevege seg litt. Virker som jeg har en veldig aktiv spire da, men på dagen er h*n helt rolig. Jeg er 22+2 idag. Fosteret sover mye nå og det skal ha funnet seg en rytme, det er mulig at h*n liker å ligge med ryggen mot din mage slik at du ikke kjenner de sparkene h*n gir fra seg. Så lenge du kjenner litt liv så har du ingenting å være redd eller bekymert for. Slik at ingenting er vanlig, det er umulig å sammenligne.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Jeg er 22+3 i dag, og har det sånn som deg, men jeg begynte ikke å kjenne ordentlig liv før 22+0 faktisk. Ja, har kjent endel leamus i magen siden uke 17 jeg også, Men ingenting sånn som nå.. Jeg har også merket når på døgnet mini er aktiv... Så det er tydelig at minsten har vokst seg sterk i det siste. Merket masse spark på utsiden, og i går fikk to veninner kjenne også... Det var stas. Men imellom slagene er det ganske stille.. Bekymrer meg ikke. Men det har vært veldig rolig til tider før nå...Men tror det skal være sånn jeg, alle babyer er forskjellige, noen sparker mye, mens andre er rolige JEg ble litt stressa av at alle her inne snakket mye om at de kjente så masse spark på utsiden allerede i uke 15, og jeg ikke hadde det. Men det gjaldt bare å smøre seg med den tålmodigheten man har... For det kommer tidsnok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå