Gå til innhold

Føler meg så fin i dag!

Anbefalte innlegg

I dag føler jeg meg riktig fin med ordentlig gravidmage, ingen tvil om hva som er inni der nå. Og jeg er tilbøyelig til å tro at det er fordi jeg har på ordentlige gravidklær med plass til magen og til å vise den frem! : )

Svart stretchbukse og genser og en lang lilla omslagstunika over. Den tunikaen er for "vanlige" ikke-gravide, men den sitter bra likevel!

*er så fornøyd*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6112207-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-fin-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så BRA!

Jeg for min del har gått i tjukkeste sossestrøket (som jeg forøvrig ikke har noe til overs for selv om jeg har bodd her siste året men FLYTTER heldigvis snart!!)

gått på skovveien og lett etter tapet i sosseinteriørbutikk hvor de bla hadde et skrivebord dekket i hvitt skinn til 26.000kr..lo inni meg..

og jeg så ut som noe som var dratt ut av en striesekk, og ekspeditøren tenkte selvsagt det samme, men hun var hyggelig mot meg likevel da..(skulle jo bare mangle men TRO meg det er ikke alltid de er det, de legger merke til hva slags klær og merker du går med og dømmer de på 3sek..slitsomt)

men nå skal jeg shoppe mammabuske på h&m's nettbutikk..da føler jeg meg sikkert bedre! :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...