Gå til innhold

Jeg er sååå glad =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i fredrikstad i går, og den lille inne i magen min klarte ikke ligge stille lenge nok omtrent til alle målene var tatt av h*n.. De klarte ikke se hva for kjønn det var, men det spiller egnetlig ingen rolle.. Da blir det bare en overraskelse.. Fikk se hjertet som slo og alle hjerte-kammerne slik at vi fikk se at alt så bra ut der, og ryggmargen og hodet var helt perfekt sa de... ;-) jeg er i ekstase =) fikk 4 bilder, og det er et hvor jeg ser "knøtten" min i profil, der ser jeg nesa dens =) dene r litt rund i tuppen akkurat som mammaen sin =)))

forresten har jeg byttet nick fra "baby lovepet" til det nye som er signert med =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt å høre at alt var som det skulle da. er en kjempe oplevelse den ultralyden, skulle vi gjort uten sier jeg. hehe

Skrevet

hehe jeg er veldig glad for at det er noe som heter ultralyd ja =) det eneste er at det selvfølgelig hadde vært moro å kunne kalle den for han eller ho, og ikke den.. men men det ble jo som det ble... det at alt ser bra ut er det aller viktigste.. er med i en undersøkelse som heter "mor barn-undersøkelsen" også, så jeg ble jo tatt blodprøver av og alt mulig.. tok på den dagen i går.. men nå klarer jeg ikke la være å studere bildene av min lille da ;-D

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

tusen tusen takk =)) det var så deilig ;-D og så ble jeg ikke satt langt tilbake fra den terminen jeg hadde regnet ut heller ;0) jeg hadde fått termin 28 januar her inne etter "siste mens, første dag", og på UL ble den 1 februar i steden, så det var jo ikke dårlig regnet syns jeg ;oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...