Margrethe1311 Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Var på UL i fredrikstad i går, og den lille inne i magen min klarte ikke ligge stille lenge nok omtrent til alle målene var tatt av h*n.. De klarte ikke se hva for kjønn det var, men det spiller egnetlig ingen rolle.. Da blir det bare en overraskelse.. Fikk se hjertet som slo og alle hjerte-kammerne slik at vi fikk se at alt så bra ut der, og ryggmargen og hodet var helt perfekt sa de... ;-) jeg er i ekstase =) fikk 4 bilder, og det er et hvor jeg ser "knøtten" min i profil, der ser jeg nesa dens =) dene r litt rund i tuppen akkurat som mammaen sin =))) forresten har jeg byttet nick fra "baby lovepet" til det nye som er signert med =)
vimsa 79 Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 godt å høre at alt var som det skulle da. er en kjempe oplevelse den ultralyden, skulle vi gjort uten sier jeg. hehe
Margrethe1311 Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2006 hehe jeg er veldig glad for at det er noe som heter ultralyd ja =) det eneste er at det selvfølgelig hadde vært moro å kunne kalle den for han eller ho, og ikke den.. men men det ble jo som det ble... det at alt ser bra ut er det aller viktigste.. er med i en undersøkelse som heter "mor barn-undersøkelsen" også, så jeg ble jo tatt blodprøver av og alt mulig.. tok på den dagen i går.. men nå klarer jeg ikke la være å studere bildene av min lille da ;-D
Margrethe1311 Skrevet 29. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2006 tusen tusen takk =)) det var så deilig ;-D og så ble jeg ikke satt langt tilbake fra den terminen jeg hadde regnet ut heller ;0) jeg hadde fått termin 28 januar her inne etter "siste mens, første dag", og på UL ble den 1 februar i steden, så det var jo ikke dårlig regnet syns jeg ;oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå