#butterfly# Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 en del av magen svir skikkelig??? den øverste del av magen på meg svir kjempemye.. akkurat som jeg har brent meg på kokende vann.. har vært sånn nå i flere dager.. kommer å går.. hjelper ikke med fete kremer eller alovera.. Det er ingenting på huden, ikke rødt eller hovent eller noe, men det svir altså, noe så jæ...
tobarnsmor i september Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Jeg får ofte en slik svie du beskriver på nedre del av magen. Har det bare sånn enkelte dager.
cielo *to barns mamma* Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Hvor langt er du på vei da ? Har også sånne sviende smerter, tror det er livmoren som presser på ribbena. Hjelper å strekke seg synes jeg, men har også hatt perioder (rett før magen sank ned litt) hvor ingenting hjalp. Veldig ubehagelig.
#butterfly# Skrevet 29. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2006 takk for svar, jeg er i uke 30.. føler veldig at det ikke er inne i magen, men utenpå.. på huden. . For meg hjelper det absolutt ikke å strekke seg, jeg må bøye meg fremover eller stå helt stille..
milla75fikk en gutt Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Jeg har også hatt det slik en stund. Det kommer og går og ingenting hjelper. Må nok bare leve med det. Hos meg har det gitt seg nå, hodet har festet seg og magen har kanskje sunket litt ned og det er mindre konstant press. Jeg tar omega 3, har tro på at det skal hjelpe til så huden ikke sprekker opp innenfra. Eskimo er visstnok den beste, finner den på helsekost.
Lillnita "Høygravid" Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Jeg hadde det slik på slutten av mitt forrige svangerskap. Da lå babyen med rompa opp mellom ribbena mine, så det var nok bare huden som ble strekt litt ekstra der. Det var fremdeles ømt etter fødselen men det ga seg etter noen uker. Husker det til og med gjorde vondt når jeg fikk vann mot området i dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå