Gå til innhold

August: Menssmerter..??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt en del vondt i natt og utover i dagtidli.Sterke mensstrasjon smerter nederst i magen ca 5-6 ganger på ein time- varierer littt. Da jeg var på do merka jeg litt blod og slim på papire. Er ikke sikker på om det er rier jeg har. Trodde ikke det kjenntes slik ut.. ?? Hadde termin på lørdag, er førstegangs fødende og ganske klar for å få ut nurket.. ;) Håper noe er på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halla!!

He hatt en del mens smerte ej oxo,men her skjer d visst ingenting.E 5 daga over terminen og hatt dissa smertene i et par veke.. Sånn av og t sammens me kynnera og/eller somme ganga uten kynnera.

Men ingenting he skjedd her iallfall:p

 

Men fe håpe for di si skyld at noke skjer der i "gården" da:) For her skjer absolutt ingenting.Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å drepe alle forventninger, men jeg er på den 10ende dagen over termin, og menssmertene har vært her en stund kan man si. Slimproppen min har gått for 3-4 dager siden også, men jeg er like herlig gravid. Den proppen er oppskrytt tror jeg. Har kjempesterke kynnere også. Jeg er moden,og hodet er festet, så alt skulle være tilstede for en fødsel. Men, nei da. Håper for din del at det skjer noe mer og forterer enn hos meg. Masse lykke til i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...