Gå til innhold

NÅR TESTE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser inne på terminklubben for mai at flere har possitiv test med termin 10 og 11 mai 2007. Men hvordan teste possitivt når IKM på en 28 d syklys er ikke før 2 september. De har jo fått possitiv test opptil en uke før IKM.

Regnet ut IKM slik. Termin 10 mai = - 7 dager + 3 mnd = 3 august siste mens= 28 dager syklus IKM 30 august. Men fått possitiv 25 august så det ut som. Er det noen som kan produsere nok HCg så tidlig for å ta en test, eller spesielle tester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg aner ikke. men finnes det en slik test så vil jeg ha en...nååå :))

kjenner alle symptom og håper på termin 17 mai. men har jo ikke IKM før 7 september....sukk.

var å så jeg også der nå. tror jeg så ei som hadde termin 12 mai også jeg....sukk...heldiggriser. men vi kommer nok etter :)

Skrevet

Heisann anonym...

Det er ikke alle som har 28 dager syklus...

Så på meg selv nå, jeg har 29 dager syklus, har ikm 3 spetember, med terminkalkulator gir meg termin 16 mai om jeg er gravid... jeg fikk tanta på besøk 5 august sist mnd, men med ditt regne stykke så har jeg ikm 9 sept, men det stemmer jo ikke... så det er ikke umulig at de som du har sett på ikke har testet så mye før tiden.... men at det er noe galt med det regnestykket... for det passer i alelfall ikke på meg.

Skrevet

teste teste! :) folk er gravid inntil det motsatte er bevist!

Skrevet

den var bra :-) Tenker man sånn går det litt bedre... hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...