Gå til innhold

Forebygg såre brystvorter alt nå:)


marikatte *i ammetåke*;)

Anbefalte innlegg

Fikk et tips som om at om man stimulerer brystvortene gjennom hele svangerskapet, så skal man bli mindre sår når minsten begyner å suge på den:) Ved å stimulere så mener jeg klype og vri på brystvortene:) Det er jo verdt et forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at dette er et gammelt råd og at det ikke har noen som helst virkning. Men det er jo verdt et forsøk. Unner ingen såre brystvorter. Pyton!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg snakket med sa at det var veldig effektivt, at de ikke fantes sår da de ammet. Så da mener jeg det i alle fall er verdt et forsøk:) Ja, og det må være et gammelt råd, for det var mamma som kom med det..;) *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest et sted her inne at det ikke hadde hensikt, tror det var Jordmor Siri som har skrevet det, men det kan jo variere fra person til person også. Jeg ville gjort alt i min makt for å unngå det iallfall. Har vært gjennom det en gang. Blod og verkebyller osv. Ikke spesielt moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overhørte en jordmor gi ei gravid jente det rådet i et selskap. Hun var riktig nok 5 måneder eller så på vei. Jordmor anbefalte å bruke en grov klut på brystvortene slik at de ble vant til hardhendt behandling før babyen begynte å gå løs på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...