Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må bare få ut litt sinne her.

jeg er 16 uker på vei, har ett par psyk diagnoser, tenkte når jeg ble gravid at jeg skulle klare meg uten medisiner, men ser jo at det ikke går.

har tatt dette opp med legen men han sier at det er psykologens ansvar, men hun mener det er legens det er det fler som støtter henne i.

ringte legen i dag på komando fra resurs sentret jeg går med jentene, da ble legen sur. da lurer jeg i svarte h....... jeg er vel ikke den eneste grvide her i værden med psykdom og det må være mulig at jeg kan få noe??????

er vel ingen som er tjent med at jeg går nedenom?

jordmor ble veldig oppgitt over legen.

er det noen som kan gi meg råd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt gyn. poliklinikk der du bor. Spør om du kan komme til på en hastetime der. De har noen akuttimer hver dag. Forklar situasjonen. De pleier å ta slik veldig alvorlig når man er gravid. Si at fastlegen din ikke hører på og ikke skjønner hva du sliter med. Forklar som her at dette går utover graviditeten din, og at du har tidligere gått på medik. De kan gi deg både veiledning og en evnt resept på hva de tror kan hjelpe deg og ikke være skadelig. De er veldig opptatt av vet jeg at kvinner med depr. ikke må "falle" ned men få hjelp. Er ikke bra for fosteret når man blir stressa og ustabil

Lykke lykke til!!

Skrevet

er det jeg mener også, takk for rådet. blir helt satt ut av dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...