Gå til innhold

Slim, noen som vet????!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

litt engstelige meg her, men var nettopp på do og da kom det noe gul/blankt "geleslim". Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men de la seg oppå papiret. Noen som vet hva dette er???? Får jo helt panikk. Etter den ul timen jeg var på sist blir jeg livredd alt jeg ikke har sett før. Håper noen kan svare meg. Hørt om slimpropp, men det er kanskje annerledes? Blør ikke(ialle fall ikke foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok utflod:) Så lenge det ikke lukter av det så skal det nok ikke være farlig (ikke noen infeksjon). Har sånn slim stadig selv jeg, men tenker ikke noe mer over det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok utflod. Det er veldig vanlig med mer utflod når man er gravid, jeg har det også!

Så alt går nok bra, skal du se!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Er jo litt redd om dagen da jeg ikke vet hvordan dette ender. Ble plutselig redd det skulle være noe galt her. Skal på ul i morgen for å se om det er noe galt, eller om gyn bare tok feil sist.. går hele tiden og venter på at det skal starte å blø. Men da tar jeg det med ro. Har ikke sett sånt før nemlig(tror jeg) Var liksom en klatt med Geleaktig slim på papiret. (sorry detaljer)Ikke sååå mye da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten en link til deg som jeg fant inne på BIM:

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/hoven_i_skjeden_og_kt_utflod

 

Masse lykke til imorgen, håper virkelig det går bra!!!

Jeg skal på første kontroll til legen imorgen også!! Iiik!!!

I mellomtiden får du ta det med ro og slappe av, det går helt sikkert kjempefint!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei! Jeg har hatt det samme "geleslimet" i utfloden min jeg også, og jeg tror ikke det er noe å engste seg for! Utfloden min har økt noe veldig nå, og det er nok helt naturlig, selvom dette er min første gang så er jeg ganske trygg på at det er slik det skal være:) Heller ikke fått noen blødninger etter dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...