bbk og 3 håpefulle Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Er stadig innom for å se hvordan det går her inne og sender masse babystøv til alle i håp om at det skal lykkes! Vi var så heldige å lykkes på vårt 1 IVF/PGD, men vet hvordan det er å slite. Mistet 4 bittesmå syke foster mellom uke 7-16 de 3 siste årene ,naturmetoden. Vi dro til USA for å teste mine egg (har en syk sønn på 11 år) og venter nå tvillinger i uke 20. Ikke gi opp selv om det er steintøft! Endelig kan jeg si til dere at det er verdt alt slit, sorg og tårer...... Vi var heldige til slutt og går på tå hev for at alt skal bli bra med jentene i magen. Jeg tror ikke jeg kommer til å tro det før de ligger i mine armer....... Tiden frem til nå har vært tøff, hele tiden redd for at noe skal skje...(dette var siste sjanse, produserer altfor få egg og responderer ikke på medisiner). Men er optimistiske innerst inne ;) Ønsker alle masse lykke til,sender varme tanker til dere!!! Klemmer fra
UngVoksen-over termin Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Gratulerer til deg!!! :-) Så flott at det går fint med deg!
Elina73 Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Utrolig flott å lese historien din bbk:-) Kjempefin repotasje i Henne også, synes du er tøff som står fram med en vanskelig historie. Ønsker deg alt godt og lykke til med tvillingjentene
*Lenn* :-)) Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Ønsker deg lykke til videre ) Takk for at du deler dine erfaringer med oss! ....og takk for babystøvet..... ;o) Tar en stor haug og *putter i lomma*. Skal ha den med på innsetting på fredag ) God klem fra
elstro Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Jeg har også lest din historie, og takker for at du har valgt å dele den med oss. Er sikker på at dette gir håp til mange! Lykke til videre i svangerskapet, og kos dere med de positive forventningene! Klem
Paddelora Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Tusen takk skal du ha!!!!!! Snuser til meg litt jeg c";) Takk for at du står frem og foreteller historien din! Det var sterk lesing!!! Håper at alt står bra til med de små jentene dine!!! Mange lykkeønskninger fra meg
Snooopi Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Herlig å lese at alt er bra! Leste historien din høyt for mannen min da vi kjørte til Norge (fra Kbh) forrige uke, måtte jo vente til vi var i norge før jeg fikk tak i bladet. Det er tøft, men det er som du sier verdt alt slitet. Klem fra
Rolin Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Ønsker deg masse lykke til med jentene. Håper det er to på gang til meg her også...dette er på en måte siste sjans...alderen jobber imot oss:( Håper alt går bra med dere:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå