Gå til innhold

Fru Iskaffe, er du her?

Anbefalte innlegg

hei:)

Du svarte på innlegget mitt her inne da jeg ble gravid og gratulerte med jentebabyen som kom om ca 8 mnd. Ser du det samme ennå????! Dette er veldig viktig for meg, ikke om det er jente altså, men om du ser om det går bra!?

Takker for svar om du leser dette, eller noen som vet hvor hun er.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6111344-fru-iskaffe-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jan 78+en liten en.

Jeg er dessverre ikke synsk. Ikke så jeg vet ihvertfall :o)

Grunnen til at jeg skrev jentebabyen, var at du sa du hadde hatt sex 2 dager før eggløsning, og det skal visst være oppskriften på å få jente.

Hm. Tenk at jeg husker det enda :o)

Men går det bra med deg?

Stor klem fra

Da har du god hukommelse ja:) for det stemte det. Egentlig så går det ikke så bra..var på ul for 2 uker siden, og da var alt bra. Var på ny ul for en uke siden,(tett oppfølging, da jeg mistet i ma i uke 12 sist.9 Da så gyn at plommesekken hadde en fasong som kunne indikere på at noe var galt, kan være en feil på fosteret av liten eller stor grad. men siden det var såpas, tidlig ville han ikke si noe mer, så nå skal jeg tilbake i morgen tidlig. Da skulle jeg få et svar på om det er noe annet, eller om jeg mister denne gangen også. Gruer meg så jeg er helt kvalm. Orker ikke en slik runde til..klamrer meg til håpet om at det var gyn som tok feil, men han var ikke så positiv så er forberedt på det verste..

Takk for at du svarte meg, har tenkt så mye på det. Håper du hadde rett da, at det kommer en jentebaby i april...

klemmer

Du er jo kommet et stykke på vei, da. Har du vondt eller blør?

Hvis ikke skulle en vel ikke tro noe var galt? Eller?

Har aldri hørt om plommesekken før, jeg.

Du får ha lykke til i morgen og rapportere her når du vet noe.

Skal sjekke her i lunsjen i morgen. Tror det går bra, jeg, og at det blir en fin liten jente :o)

Har faktisk hatt rett før uten at jeg tror jeg er synsk eller noe ;o)

Klemmer fra

er 6+ ca.. nei ikke blødd noe, men det trenger man ikke. Plommesekken er et som gir fosteret næring før morkakan tar over. Om den har en unormal fasong, kan det være et varsel om at noe er galt med fosteret, være seg liten eller stor feil.. får håpe det var noe annet som forårsaket denne formen på den.

Takk, håper du har rett!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...