Gå til innhold

Hvordan gikk UL veslejinta?

Anbefalte innlegg

Er så spent, så at du skulle i dag;) Lykke, lykke til! Skulle egentlig selv nå onsdag som kommer til privat klinikk. Men jeg var hos legen på fredag og hun ordnet Ul til meg 11. september (mistet i uke 10 forrige gang)så da har jeg heller litt is i magen og tar det da. Da er jeg ca 10 uker på vei og får forhåpentligvis se litt mer bebis;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6111192-hvordan-gikk-ul-veslejinta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så koselig at du følger med og spør :-)

Det var kjempe gøy!

Var der i kveld og det var så utrolig godt å se den lille. Eller "bønna" som vi sier :-) Så virkelig godt at hjerte slo og det var så fint! Samboeren min synes det var veldig fint å være med på, han fikk en helt annen følelese av at det virkelig skjer ting! Så ikke at det var noe baby enda da, lignet faktisk litt på en bønne :-) men det å se hjerte slå var virkelig stort for oss! Man blir litt roligere selv da!

Når du er i uke 10 kommer du sikkert til å se en god del! Skulle ønske man hadde tilbudet til å følge med litt mer, uten å måtte blakke seg helt... Men var virkelig verd det denne gangen :-)

Å, så bra å høre at alt stod bra til!Det må være helt fantastisk følelse å se at det faktisk er liv:) Gleder oss stort til vi skal dit om ca.14 dager!!I mellomtiden skal jeg en tur til Italia med jobben, får håpe at det gjør at tiden går litt raskere.

Lykke til!Vi sees nok mye her fremover!

Kan jeg spørre hvor langt du er på vei veslejinta? Og stemte gynekologens termin med din egen?

Jeg var på UL i dag, og hos meg så det også ut som en bønne med hamrende hjerte. Jeg trodde jeg var ca. 8 uker på vei men gynekologen sa jeg var 6 uker. Jeg får ikke dette til å stemme. Hun sa at fosteret var 6 mm langt. Det jeg lurer på er hvor nøyaktig en kan fastslå termin på et så tidlig stadium. Er det vanlig at det blir feil eller skal jeg stole på den???

Fosteret var 12 mm langt. Av legen har jeg fått termin 12 april, som er den samme dato som min egen, dvs at jeg var 8 uker på vei igår, men hos gynekologen igår sa han 7 uker og 3 dager. Så ut ifra det han så da skulle termin vært 16 april. Men det var litt vanskelig å måle, vet ikke hvorfor men kanskje fordi baby'n er så liten. Det han sa til meg igår var at det ville bli enda lettere å måle baby'n på neste ul som jeg skal på i uke 17 og at de kanskje ville si en annen termin. Så jeg velger å holde på 12 april til jeg får vært på ny ULi hvertfall! :-)

Jeg vet ikke hva som er mest til å stole på jeg eller hvor nøyaktig man kan fastslå så tidlig faktisk...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...