Gå til innhold

Kan dere kjenne livmoren?


Mi tesoro *220307* *101109*

Anbefalte innlegg

Jeg er 10+0 i dag, og har prøvd å kjenne etter om jeg kan kjenne livmoren. Men jeg kjenner ingenting jeg! Jeg tør heller ikke å klemme så mye heller da. Andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 10+2 idag, og kan heller ikke kjenne den enda...med første mann kunne jeg ikke kjenne den før i uke 15! Tror det er ganske normalt å ikke kjenne den før etter uke 12 i hvertfall..?? Med mindre en venter tvillinger... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+6 og kjenner noe nederst i magen...:S

 

kanskje jeg er lengre på veg? hehe...

 

skal uansett til legen i dag da... så får vi se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...jeg er 10+6 idag å jeg kan kjenne livmoren...tror jeg i allefall...var hos legen i går og han kjente den. Tror ikke det er så farlig å klemme hardt...legen min gjorde det,men det var litt ubehagelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hor og hvordan kan en kjenne denne? Ble nysgjerrig her nå... er det under navelen eller ved trusekanten eller... og hva kjenner jeg etter da... noen som tør prøve å forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er livmoren jeg kjenner, men når jeg står oppreist og trykker inn i området rundt eggestokkene, rett over trusekanten, så er dette omårdet her hardt, hvor det ellers er mykt. For meg har dette vært et sikkert graviditetstegn i hvertfall:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo.

Skulle vel egentlig byttert trim men. Jeg er 12+2 og jeg kjenner heller ikke livmoren min. Jeg venter nr 3, og jeg har hatt problemer med å kjenne den med de to andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...