Ebony Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 Helst i sentrumsområdet, men ikke noe must.. Tenker på å gå i uke 8... På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har gått til en som heter Petter Lossius, han er spesialist i kvinnesykdommer osv. Kjempehyggelig mann. Han holder til i Valkendorfs gate 2 A, så det er midt i sentrum. Han har ultralyd og hele pakken!! Jeg har anbefalt han til en annen venninne og hun også er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 29. august 2006 #3 Del Skrevet 29. august 2006 hvor mye koster dette, å gå til denne - eller eventueløt andre private gynekologer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har gått der ifm. årlig kontroll og etterkontroll etter å ha satt inn spiral, og de gangene har jeg betalt ca. 200 kr. Husker ikke på øret hvor mye, men sånn ca. Ihvertfall billigere og bedre enn Volvat og Omnia. Vet ikke om han tar mer betalt for å tlfredstille nyskjerrigheten til gravide, men han bruker jo dette UL apparatet hver gang på vanlige undersøkelser, så kan ikke se at det skal være noe forskjell. Det som kan være litt kjipt er at det er lengre ventetid hos han, så vær tidlig ute med å bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebony Skrevet 29. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 29. august 2006 Takk for svar! Jeg har lyst en litt tidlig ul, for å få bekreftet om det faktisk er noe der inne. Tenker på i uke åtte.. Er det mye dyrere å gå hos han dersom man ikke har henvisning fra lege? Hva sier dere når dere bestiller time? Har egentlig hatt lyst til å gå til en Gu lenge, stoler liksom ikke like mye på underlivsundersøkelsene som fastlegen tar. I hverfall når det gjelder å oppdage om alt er bra, i forhold til sykdommer der ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 29. august 2006 #7 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg gikk til en gynokolog spesialist som holder til på bryggen...husker ikke helt navnet på henne, men hun var utrolig dyktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #8 Del Skrevet 29. august 2006 Interessant tråd, bor i bergensomr jeg og. Kan det være Pooja Parafhar du over tenker på? Vet hun holder til på bryggen, og har hørt hun skal være dyktig! Kunne gjerne tenkt meg adressen eller telefonr til henne.. Flere kjente skryter av henne. Når man kommer til Ul så tidlig som uke 7-8, tar de da innvendig eller utvendig Ul - vet ikke hvor man ser mest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 30. august 2006 #9 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg tok UL da jeg var 7+5 (er nå 9+3), var hos Lossius -som er veldig dyktig og spesielt inkluderende når det gjaldt samboeren min som skal bli pappa. Har opplevd at en del leger nærmest overser mannen som sitter der, men han fikk komme inn og se på skjermen han også. Også fortalte han veldig mye underveis, spurte til og med om vi ville ha bilde så tilig hehe Det ble da innvendig UL, fordi man ser så lite utenfra, så en liten "dinosaur-fisk" hehe, og det var så herlig å se det bittelille hjerte banke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #10 Del Skrevet 30. august 2006 Så koselig å se den lille spiren! Hvordan gikk du frem, fikk du henvisning via fastlege eller? En venninne av meg som er gravid hadde ringt Lossius direkte, hadde hatt litt småblødninger og ønsket å se om det var liv der. Hadde snakket med en lite vennlig kontordame, som hadde sagt at de ikke hadde "tid eller kapasitet til sånt". Dårlig! Men kanskje man kommer til om man har gått der tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 30. august 2006 #11 Del Skrevet 30. august 2006 Ja, hun kontordamen er IKKE særlig vennlig. Da jeg hadde SA sist ringte jeg til Lossius for å få sjekket om alt var kommet ut (har gått der tidligere også) og sa at jeg også lurte på om det kunne være utenfor livmoren siden jeg hadde veldig vondt på ene siden. Hun drittkjerringen i tlf sa at "det skulle ikke jeg spekulere i, det som var skjedd var skjedd".... Og det var med nød og neppe at jeg fikk lov å komme inn å sjekke selv om Lossius selv har sagt at det bare er å ta kontakt om det skulle være noe. Lurer på om hun er konen hans?? Kanskje det er derfor hun er vanskelig?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå