Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 er 11 uker og merker at spesielt om kvelden så er det skikkelig stramt rundt strikken på sokkene og vondt. Selv om jeg har hatt de samme sokkene hele dagen ,har ikke merket de før om kvelden. Andre som hovner opp eller ?? Eller har jeg begynt allerede å få vann i kroppen..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 ingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja☆ Skrevet 29. august 2006 #3 Del Skrevet 29. august 2006 Du har nok begynt åfå vann i kroppen allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 29. august 2006 #4 Del Skrevet 29. august 2006 Har du sjans til å sette deg og ha bena høyt (på en krakk e.l.) i løpet av dagen? Prøv å gjøre det når du har sjansen. Og unngå for mye salt i mat og drikke. Det går an å kjøpe støttestrømper, de er bra mot hovne ben! Jeg tror ikke det er unormalt å hovne opp så tidlig, ihvertfall ikke når du sier at det kun er om kvelden. Men det går jo an å prøve å unngå at det forverres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå