Gå til innhold

Havhester er vakre små dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for en nyyyydelig partner alle havhest-damene har. Det er han som blir gravid og føder opp til 240 små babyhavhester...... sukk.

I dag kunne jeg tenkt meg en havhest til sambo, så kunne jeg orket å vaske taket på badet...... To uker siden sist, og det er fullt av små, døde innsekter. Æsj. Bakdelen med å grave og anlegge hage er definitivt alle de små krypene som kommer surrende....

( gud, nå har jeg endel rare tenker gitt.....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi!

Da jeg så overskrifta di, lurte jeg på om det hadde klikket helt for deg;-) Men hadde ikke hatt noe særlig i mot at det var mannen som skulle føde jeg heller nå nei! Hadde vært herlig å slippe halsbrannen, bekkenløsninga, alle doturene og søvnløse netter ei stund...

Skrevet

:) hadde jeg fått sovet godt selv, så hadde jeg kansje ikke drømt om å være havhest.. hihi... blir helt sår i øynene av å se på animal planet. Drømmer om hele dyrehager om natta, så sprø må jeg vel innrømme at jeg er på god tur til å bli!!

Skrevet

hehe!

Kanskje du må roe ned animal planet - tittingen!!

Drømmer masse rart selv jeg. Ei natt fødte jeg et barn som var prikk lik ei venninne, av alle ting... Hvordan får man til det, liksom?!

Lurer på om man blir normal igjen når ungen er ute, eller om man faktisk får varige mèn av å være gravid??

Skrevet

Hm... ja det kan man jo lure på. Om man noen gang blir normal igjen.. Man slutter iallfall å drømme så ekstremt og tisse hele natta osv, men at man blir en "merkelig" rase, det er helt sikkert.

Jobbet selv i barnhage og syntes enkelte mødre var å løfte på øyenbrynene av, etter tre (snart fire) barn er jeg ganske sikkert en av dem.

Nummer tre begynte i parken forrige uke (2 år) og jammen fikk jeg ikke tårer i øynene da parktantene påpekte at han nok var klar til å være alene en stund.. hihi

Skrevet

Jeg også jobbet i barnehage til jeg ble sykemeldt i mai. Mange rare mødre ute og går ja;-) Og jeg blir helt sikkert en av dem! Er min første dette da.

Man slutter vel å tisse hele natta ja, og kanskje går det an å finne en god liggestilling også - men så får man jo et lite vesen som vekker en når det måtte føle for det da:-) Så nattesøvn kan jeg vel bare se langt etter lenge ennå!

Tøff du som blir firebarnsmor snart da! Vi har ikke bestemt oss for hvor mange vi vil ha vi, må jo prøve og se hvordan det fungerer med en først! Men tanken er vel at vi vil ha en 2-3-4 kanskje ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...