vi blir 4 :o) Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Noen som har hatt det og vet litt om symptomer? Har den siste uka vært i elendig form, med hodepine hver dag.. Har så vidt kommet meg opp av sengen, noe som er ganske uvanelig for dette "rivjernet".. Målt blodtrykket mitt hjemme i går, og det plutselig 150/100! og i dag 160/110.. ble veldig engstelig, og er derfor på vei til legen snart.. Noen med erfaringer? er i uke 35 )
Søte små Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Jeg fikk svangerskapsforgiftning sist jeg gikk gravid. Blodtrykket ditt er veldig høyt, så jeg synes du skal komme deg til legen. Ta med urinprøve så de kan sjekke om det er proteiner i urinen din. Hodepine kan jo også være et tegn - samt flimring for øynene. Jeg ble sendt rett på sykehuset, enda jeg hadde ikke så høyt blodtrykk som deg -men hadde en del proteiner. Lykke til !!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Oi.. Høres nesten ut som svangerskapsforgiftning, ja.. Håper du har vært hos legen nå? Kløe kan visst også være et symptom eller "forvarsel" på svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå